Ανίτα Άλβαρεζ: «Είμαι καλά» - Το πρώτο της μήνυμα της αθλήτριας που έχασε τις αισθήσεις της μέσα στην πισίνα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ανίτα Άλβαρεζ προκάλεσε ανησυχία, όταν έχασε τις αισθήσεις της την ώρα της προσπάθειάς της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καλλιτεχνικής Κολύμβησης στη Βουδαπέστη.
Χρειάστηκε να επέμβει η προπονήτρια της για να καταφέρει να βγει από την πισίνα και να ανακτήσεις τις αισθήσεις της. Πλέον, η ίδια η Άλβαρεζ να δηλώνει ότι είναι καλά στην υγεία της.
«Σας ευχαριστώ όλους. Σύντομα θα δώσουμε μια πλήρη ενημέρωση. Αλλά στο μεταξύ να ξέρετε ότι είμαι καλά και υγιής! Εκτιμώ όλα τα μηνύματα υποστήριξης και ελπίζω όλοι να σεβαστούν ότι εγώ και η ομάδα μου έχουμε ακόμη δύο ημέρες στη διοργάνωση, για να εστιάσουμε εδώ στη Βουδαπέστη», έγραψε στο instagram η Άλβαρεζ.

Συγκρούστηκαν 2 ταχύπλοα με 16 επιβαίνοντες κοντά στην Ανάβυσσο: Υπάρχει τραυματίας
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




