Πλησιάζει στο νέο του σπίτι ο ΠΑΟΚ! Υπεγράφη το προεδρικό διάταγμα για τη Νέα Τούμπα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πολύ σημαντικό βήμα για την υλοποίηση του μεγάλου ονείρου των φιλάθλων του ΠΑΟΚ, σημειώθηκε την Τρίτη 7 Ιουνίου, καθώς υπεγράφη το «πολύπαθο» προεδρικό διάταγμα για τη Νέα Τούμπα, παρόλο που η όλη διαδικασία μέχρι τις τελικές υπογραφές καθυστέρησε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με το SDNA, ολοκληρώθηκαν τα διαδικαστικά προκειμένου να ξεκινήσει το μεγαλόπνοο έργο της ανέγερσης του νέου σταδίου.
Ειδικότερα, η ΠτΔ, Κατερίνα Σακελλαροπούλου υπέγραψε το προεδρικό διάταγμα ανάβοντας ουσιαστικά το «πράσινο φως» ώστε να αρχίσει ο προγραμματισμός για την έναρξη των εργασιών.
Οι πληροφορίες επιβεβαιώνονται και από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα με τον οποίο και επικοινώνησε το SDNA με τον ίδιο να προσυπογράφει τις εξελίξεις σημειώνοντας χαρακτηριστικά:
«Ξέρετε ότι ασχολούμαι καθημερινά και εκτενώς με το θέμα και απ/οσο γνωρίζω σήμερα υπεγράφη από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας και επί της ουσίας κλείνει μια πολύ σημαντική εκκρεμότητα για ένα τόσο μεγάλο έργο για την Θεσσαλονίκη, την Τούμπα».
Στην παρούσα φάση αναμένονται και οι επίσημες ανακοινώσεις προκειμένου να λάβουν επίσημη μορφή οι εξελίξεις που αφορούν το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




