ΠΑΟΚ: Ομιλία… αφύπνισης από Ιβάν Σαββίδη σε παίκτες
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με δεδομένο πως το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΠΑΟΚ βρίσκεται συγκεντρωμένο στο ξενοδοχείο πριν από τα παιχνίδια, ο Ιβάν Σαββίδης φροντίζει να αρπάζει πολλές φορές την ευκαιρία, θέλοντας να απευθυνθεί σε όλους…
Όπως αναφέρει το SDNA, κάτι αντίστοιχο έπραξε και πριν την αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον Άρη, θέλοντας να «ντοπάρει» ψυχολογικά τους παίκτες του ενόψει της συνέχειας και κυρίως να τους αφυπνίσει γνωρίζοντας τι διακυβεύεται!
Ο ισχυρός άνδρας του ΠΑΟΚ ζήτησε σοβαρότητα και συγκέντρωση απ/ όλους μέχρι το φινάλε της σεζόν, εξήρε τα όσα πέτυχαν μέχρι στιγμής και την προσπάθεια που κατέβαλαν, ωστόσο, μίλησε και σε αυστηρό ύφος για την εικόνα που έχουν στα τελευταία ματς!
Κλείνοντας, απευθυνόμενος προς τους παίκτες του ζήτησε να τα δώσουν όλα, τόνισε την πίστη του προς το σύνολο και ανανέωσε το ραντεβού μαζί τους τις επόμενες ημέρες!
Πηγή: SDNA
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





