ΠΑΟΚ: Επιστολή στον υπουργό Μεταφορών ενόψει τελικού - Ζητεί μέτρα για ταξίδι χωρίς καθυστερήσεις και επιβάρυνση των φιλάθλων
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε ρυθμούς Κυπέλλου κινείται για τα καλά πλέον ο ΠΑΟΚ. Μάλιστα ο σύλλογος έστειλε επιστολή στον υπουργό Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή καθώς και στις τέσσερις εταιρείες που διαχειρίζονται την εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, ζητώντας την λήψη μέτρων ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής, έγκαιρη και χωρίς καθυστερήσεις μετάβαση (και επιστροφή) των φιλάθλων της ομάδας που θα ταξιδέψουν στην ΑΘήνα για τον τελικό κυπέλλου που θα πραγματοποιηθεί στο ΟΑΚΑ.
Στην επιστολή που έστειλε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ προς τον υπουργό και τις εταιρείες γίνεται ιδιαίτερη μνεία στις πολύωρες καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν σε προηγούμενους τελικούς που συμμετείχε η ομάδα λόγω του μεγάλου όγκου των εκδρομέων.
Σε αυτό το πλαίσιο υποβλήθηκε αίτημα ώστε οι εκδρομείς - φίλοι της ομάδας να διέλθουν από τα διόδια χωρίς στάση.
Για τους επιπρόσθετους λόγους ισονομίας και ισότητας όπως αναφέρει η επιστολή, λόγω της οικονομικής επιβάρυνσης των φιλάθλων από την Βόρεια Ελλάδα σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





