Παρελθόν ο Μιχάλης Γρηγορίου από τον πάγκο της Λαμίας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγες ώρες μετά την απομάκρυνση του Αργύρη Γιαννίκη απ' τον πάγκο της ΑΕΚ, ένας ακόμη προπονητής ομάδας της Super League αποχώρησε. Ο λόγος για τον Μιχάλη Γρηγορίου, ο οποίος παραιτήθηκε απ' την τεχνική ηγεσία της Λαμίας.
Μετά τα συνεχόμενα ανεπιτυχή αποτελέσματα και τις έξι σερί ήττες στο πρωτάθλημα η Λαμία υποχώρησε για πρώτη φορά εφέτος στην προτελευταία θέση της βαθμολογίας και απειλείται σοβαρά με υποβιβασμό. Για το λόγο αυτό η παραίτηση Γρηγορίου έγινε άμεσα αποδεκτή απ' τη διοίκηση της ομάδας που ήδη βρίσκεται σε αναζήτηση νέου κόουτς ενόψει του τελευταίου αγώνα της κανονικής περιόδου με τον ΠΑΟΚ και των επερχόμενων πλέι άουτ όπου θα κριθεί οριστικά η παραμονή στην κατηγορία.
Το όνομα του Ιταλού Τζιανλούκα Φέστα βρίσκεται ψηλά στη λίστα των ανθρώπων της Λαμίας καθώς ο έμπειρος κόουτς μόλις πριν από μερικά 24ωρα αποδεσμεύτηκε απ' τον Απόλλωνα Σμύρνης.
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





