• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112Τσίπρας στο πρώτο Εθνικό Συμβούλιο της ΕΛ.Α.Σ.: «Δεν αρκεί η πολιτική αλλαγή, χρειάζεται αλλαγή πολιτικής»Φρίκη στην Ταϊλάνδη: Αυστραλός σκότωσε 17χρονη και την έκρυψε σε βαλίτσαΟ Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
δημοφιλές τώρα: 10 ερωτήσεις βασικών γνώσεων: Μπορείς πάνω από 8/10 στο κουίζ χημείας που οι μισοί Έλληνες δεν...
Homepage ┋   Αθλητισμός   ┋   05.01.2022 17:36
ΕΘΝΟΣ SportInterwetten

Η κυβέρνηση έκανε δεκτό το αίτημα του ΠΑΟ: «Για 49 χρόνια το 15% των εσόδων του Βοτανικού στον Ερασιτέχνη»

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Intime
Intime
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Για 49 αντί για 15 χρόνια ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός θα εισπράττει το 15% των εσόδων απ' τα εισιτήρια, ενώ θα έχει και την εκμετάλλευση των διαφημιστικών χώρων του γηπέδου που θα κτιστεί στον Βοτανικό.

Με ανακοίνωση που εξέδωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης ενημέρωσε πως με νομοθετική ρύθμιση, η οποία θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή των Ελλήνων ως τροπολογία στο άρθρο 60 του ν. 4809/21, το 15% των εσόδων από τα εισιτήρια και την εκμετάλλευση των διαφημιστικών χώρων του γηπέδου στον Βοτανικό θα καταβάλλεται στο σωματείο του Παναθηναϊκού, όχι για 15 αλλά για 49 έτη από την έναρξη της παραχώρησης.

Στη σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης αναφέρεται: «Ως προς την διπλή ανάπλαση στον Βοτανικό, η Κυβέρνηση αποφάσισε και σε νεότερη ρύθμιση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η οποία θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή των Ελλήνων ως τροπολογία στο άρθρο 60 του ν. 4809/21, το 15%των εσόδων από τα εισιτήρια και την εκμετάλλευση των διαφημιστικών χώρων του γηπέδου θα καταβάλλεται στο σωματείο του Παναθηναϊκού, όχι για 15 αλλά για 49 έτη από την έναρξη της παραχώρησης για την εξυπηρέτηση των εξόδων συντήρησης και λειτουργίας των εγκαταστάσεων. Η Κυβέρνηση εμπράκτως αποδεικνύει το ενδιαφέρον της για να ολοκληρωθεί η διπλή ανάπλαση στον Βοτανικό και να πραγματοποιηθεί ένα πάγιο αίτημα του κόσμου του Παναθηναϊκού».

Διαβάστε ακόμη

«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία

«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα

Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της

Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • γήπεδο Παναθηναϊκού
  • Βοτανικός
  • Διπλή ανάπλαση
  • υπουργείο Ανάπτυξης
  • Παναθηναϊκός
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr