Η κυβέρνηση έκανε δεκτό το αίτημα του ΠΑΟ: «Για 49 χρόνια το 15% των εσόδων του Βοτανικού στον Ερασιτέχνη»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για 49 αντί για 15 χρόνια ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός θα εισπράττει το 15% των εσόδων απ' τα εισιτήρια, ενώ θα έχει και την εκμετάλλευση των διαφημιστικών χώρων του γηπέδου που θα κτιστεί στον Βοτανικό.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης ενημέρωσε πως με νομοθετική ρύθμιση, η οποία θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή των Ελλήνων ως τροπολογία στο άρθρο 60 του ν. 4809/21, το 15% των εσόδων από τα εισιτήρια και την εκμετάλλευση των διαφημιστικών χώρων του γηπέδου στον Βοτανικό θα καταβάλλεται στο σωματείο του Παναθηναϊκού, όχι για 15 αλλά για 49 έτη από την έναρξη της παραχώρησης.
Στη σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης αναφέρεται: «Ως προς την διπλή ανάπλαση στον Βοτανικό, η Κυβέρνηση αποφάσισε και σε νεότερη ρύθμιση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η οποία θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή των Ελλήνων ως τροπολογία στο άρθρο 60 του ν. 4809/21, το 15%των εσόδων από τα εισιτήρια και την εκμετάλλευση των διαφημιστικών χώρων του γηπέδου θα καταβάλλεται στο σωματείο του Παναθηναϊκού, όχι για 15 αλλά για 49 έτη από την έναρξη της παραχώρησης για την εξυπηρέτηση των εξόδων συντήρησης και λειτουργίας των εγκαταστάσεων. Η Κυβέρνηση εμπράκτως αποδεικνύει το ενδιαφέρον της για να ολοκληρωθεί η διπλή ανάπλαση στον Βοτανικό και να πραγματοποιηθεί ένα πάγιο αίτημα του κόσμου του Παναθηναϊκού».
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




