Δύο νέα κρούσματα κορονοϊού στον μπασκετικό Παναθηναϊκό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο νέα κρούσματα κορονοϊού ανακοίνωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός. Τα κρούσματα προέρχονται τόσο από το τεχνικό επιτελείο, όσο και από το αγωνιστικό τμήμα της ομάδας. Κι όλα αυτά, μόλις λίγες ώρες πριν από τον προημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με αντίπαλο το Λαύριο (27/12, 20.00, ΕΡΤ3) με φόντο την πρόκριση στο Final Four.
Μετά τα δύο κρούσματα (ενός παίκτη κι ενός μέλους της ομάδας) της περασμένης εβδομάδας, δύο εικοσιτετράωρα πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο κλειστό του ΟΑΚΑ, η «πράσινη» ΚΑΕ ανακοίνωσε άλλα δύο κρούσματα που αφορούν έναν παίκτη κι ένα μέλος της προπονητικής ομάδας.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ αναφέρει τα εξής: «Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει ότι συνολικά δύο μέλη της ομάδας μας, ένα από το τεχνικό επιτελείο και ένα από το αγωνιστικό τμήμα, διαγνώστηκαν θετικά στoν COVID-19, έπειτα από τον τακτικό έλεγχο που διενεργήθηκε.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





