Κρούσμα κορονοϊού στον μπασκετικό Ολυμπιακό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγα 24ωρα μετά το ντέρμπι «αιωνίων» στην Euroleague βρέθηκε κρούσμα κορονοϊού στον Ολυμπιακό, όπως ανακοίνωσε η Ερυθρόλευκη ΚΑΕ.
Η έξαρση του κορονοϊού φαίνεται και στην αύξηση των κρουσμάτων που υπάρχει πλέον και στις ομάδες. Και εκείνο που ανησυχεί τους Πειραιώτες είναι, ότι όπως έχει φανεί το τελευταίο διάστημα και από άλλες ευρωπαϊκές ομάδες, ο κίνδυνος διασποράς είναι πιθανός, όπως έχει συμβεί στη Ρεάλ Μαδρίτης και την Αρμάνι Μιλάνο.
Σημειωτέον ότι πριν από περίπου 48 ώρες, οι Ερυθρόλευκοι αντιμετώπισαν στο ΟΑΚΑ τον Παναθηναϊκό, που πριν από το μεταξύ τους παιχνίδι είχε ανακοινώσει δύο κρούσματα, ενός παίκτη κι ενός μέλους της ομάδας.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ αναφέρει: «Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει πως μέλος της ομάδας βρέθηκε θετικό στον Covid 19. Το επιβεβαιωμένο κρούσμα έχει απομονωθεί και ακολουθεί τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Οι παίκτες, το προπονητικό επιτελείο και το σταφ υποβλήθηκαν σήμερα (25/12) σε νέα PCR».
Το επόμενο παιχνίδι του Ολυμπιακού είναι προγραμματισμένο απέναντι στον Ιωνικό (26/12, 17:00) για τα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας, ενώ για τη Euroleague έπεται το ματς με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας (29/12, 21:00).
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




