Κρούσμα κορονοϊού στον Παναθηναϊκό δύο μέρες πριν απ' το ντέρμπι με Ολυμπιακό στη Euroleague
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγα 24ωρα πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην Euroleague (23/12, 21.00), η ΚΑΕ Παναθηναϊκός γνωστοποίησε ότι ανιχνεύτηκε ένα κρούσμα κορονοϊού στις τάξεις της ομάδας.
Από τον καθιερωμένο έλεγχο με τα τεστ για για Covid-19 βρέθηκε ένα θετικό δείγμα. Σύμφωνα με πληροφορίες το κρούσμα δεν αφορά παίκτη της ομάδας αλλά ένα μέλος της ομάδας. Υπάρχει όμως ανησυχία για τυχόν διασπορά του ιού, γι' αυτό και άπαντες περιμένουν με αγωνία τα επαναληπτικά τεστ.
Η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού
Αναλυτικά η ενημέρωση της «πράσινης» ΚΑΕ αναφέρει τα εξής: «Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει ότι ένα μέλος της ομάδας μας διεγνώσθη θετικό στoν COVID-19, έπειτα από τον τακτικό έλεγχο που διενεργήθηκε. Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρούσματος. Σε όλα τα μέλη της ομάδας μας διενεργήθηκε νέος μοριακός έλεγχος και αναμένονται τα αποτελέσματα».
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




