Κρούσμα κορονοϊού στον Παναθηναϊκό δύο μέρες πριν απ' το ντέρμπι με Ολυμπιακό στη Euroleague
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγα 24ωρα πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην Euroleague (23/12, 21.00), η ΚΑΕ Παναθηναϊκός γνωστοποίησε ότι ανιχνεύτηκε ένα κρούσμα κορονοϊού στις τάξεις της ομάδας.
Από τον καθιερωμένο έλεγχο με τα τεστ για για Covid-19 βρέθηκε ένα θετικό δείγμα. Σύμφωνα με πληροφορίες το κρούσμα δεν αφορά παίκτη της ομάδας αλλά ένα μέλος της ομάδας. Υπάρχει όμως ανησυχία για τυχόν διασπορά του ιού, γι' αυτό και άπαντες περιμένουν με αγωνία τα επαναληπτικά τεστ.
Η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού
Αναλυτικά η ενημέρωση της «πράσινης» ΚΑΕ αναφέρει τα εξής: «Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει ότι ένα μέλος της ομάδας μας διεγνώσθη θετικό στoν COVID-19, έπειτα από τον τακτικό έλεγχο που διενεργήθηκε. Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρούσματος. Σε όλα τα μέλη της ομάδας μας διενεργήθηκε νέος μοριακός έλεγχος και αναμένονται τα αποτελέσματα».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




