Αγκαλιά με τον τίτλο η Ρέιντζερς του Στίβεν Τζέραρντ: Κυριάρχησε στο ντέρμπι, βύθισε τη Σέλτικ
Κυριάρχησε στο Old Firm η Ρέιντζερς της Σέλτικ, βρέθηκε στο +19 και ετοιμάζεται για πρωτάθλημα για πρώτη φορά μετά το 2011🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ρέιντζερς επιβεβαίωσε την κυριαρχία της στην Premiershipτης Σκωτίας καθώς επικράτησε στο Old Firm της Σέλτικ με 1-0. Η ομάδα του Στίβεν Τζέραρντ αποσπάστηκε 19 βαθμούς από την αιώνια αντίπαλό της (έχει τρία ματς λιγότερα) και ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κορυφή του σκωτζέζικου πρωταθλήματος για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια καθώς για τελευταία φορά τερμάτισε στην πρώτη θέση τη σεζόν 2010-11, ενώ μεσολάβησε και ο υποβιβασμός στις μικρότερες κατηγορίες.
Η Ρέιντζερς που παραμένει αήττητη έπειτα από 22 αγωνιστικές (20 νίκες και 2 ισοπαλίες) επικράτησε χάρη σε αυτογκόλ του ΜακΓκρέγκορ στο 70', ενώ η Σέλτικ έπαιζε με δέκα παίκτες από το 62' λόγω αποβολής του Μπίτον. Οι Τζερς μετρούν 14 σερί νίκες στο πρωτάθλημα και συνεχίζουν έχοντας την καλύτερη επίθεση με 57 γκολ και την κορυφαία άμυνα έχοντας δεχτεί μόλις πέντε τέρματα!
Βασικός αγωνίστηκε με τη Σέλτικ ο διεθνής Ελληνας γκολκίπερ Βασίλης Μπάρκας, ο οποίος είχε θετική παρουσία.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




