Νέο πλήγμα για Ολυμπιακό: Νοκ άουτ ο Βαλμπουενά από το ντέρμπι με Παναθηναϊκό
Μετά τον Ελ Αραμπί και τον Χασάν, ο Ματιέ Βαλμπουενά χάνει το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεν έχει σταματημό η ατυχία του Ολυμπιακού καθώς μετά τον Γιουσέφ Ελ Αραμπί και τον Αχμέντ Χασάν που νόσησαν με κορονοϊό, ένας ακόμη βασικός παίκτης θα απουσιάσει από το επερχόμενο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό για το πρωτάθλημα (21/11). Ο Ματιέ Βαλμπουενά υπέστη θλάση στην προπόνηση και θα μείνει εκτός δράσης για περίπου δύο εβδομάδες αφήνοντας ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην ενδεκάδα των «ερυθρόλευκων».
Ο Γάλλος μέσος μάλιστα θα χάσει και το ματς που ακολουθεί με την Μάντσεστερ Σίτι για την 4η αγωνιστική του Champions League, όπως επίσης και την αναμέτρηση με τον Αρη για τη Super League. «Δυστυχώς τραυματίστηκα στην προπόνηση και θα απουσιάσω τις επόμενες εβδομάδες. Παραμένω 100% δίπλα στην ομάδα, ως συνήθως. Πάμε», αναφέρει ο Γάλλος άσος στον λογαριασμό του στο twitter.
To πρόβλημα ωστόσο, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον Πέδρο Μαρτίνς, ο οποίος, μολονότι έχει πληθώρα εναλλακτικών λύσεων, θα πρέπει να καταστρώσει τα πλάνα του δίχως τρία βασικά γρανάζια της ομάδας.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




