Νέο κρούσμα κορονοϊού στον ΠΑΟΚ
Ενα ακόμη κρούσμα προέκυψε στον ΠΑΟΚ παραμονές του αγώνα με την Ομόνοια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο κορονοϊός αρχίζει και εισέρχεται απειλητικά (και) στον κόσμο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Τούτη τη φορά ένα νέο κρούσμα Covid-19 εντοπίστηκε στον ΠΑΟΚ μετά τα προγραμματισμένα τεστ, στα οποία υποβλήθηκαν οι ποδοσφαιριστές πριν από το ευρωπαϊκό παιχνίδι με την Ομόνοια. Πρόκειται για παίκτη της ομάδας, ο οποίος έχει ήδη απομονωθεί, όπως ορίζει το υγειονομικό πρωτόκολλο και φυσικά δεν θα αγωνιστεί την Πέμπτη (21/10).
Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ είναι καθησυχαστικοί, επισημαίνοντας πως δεν επηρεάζει την προετοιμασία και τις διαδικασίες του αγώνα δεδομένου πως το περιστατικό έχει αντιμετωπιστεί, έχει απομονωθεί άμεσα και γενικώς ακολουθούνται πιστά οι οδηγίες των υγειονομικών αρχών. Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως, όπως ορίζουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα, το όνομα του ποδοσφαιριστή δεν ανακοινώνεται, χωρίς πάντως να αποκλείεται ο ίδιος να το γνωστοποιήσει με τον τρόπο που εκείνος επιθυμεί, όπως είχε συμβεί και με την περίπτωση του Μίροσλαβ Στοχ.
Το κρούσμα κορονοϊού στον ΠΑΟΚ ήρθε να προστεθεί στα δέκα που βρέθηκαν στην ποδοσφαιρική ομάδα του Αρη, αλλά και στο ένα του Ολυμπιακού, καθώς κατά τη διάρκεια της Τετάρτης (21/10) έγινε γνωστό πως έχει νοσήσει ο Μαντί Καμαρά.
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





