• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρεςΟ Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την ΟυκρανίαΞεσπά ο πατέρας του 27χρονου που πέθανε στο 424 ΓΣΝ: «Έφυγαν οι γιατροί πριν καν βγει από το χειρουργείο»Συναγερμός στη Μαδρίτη: Εκκενώθηκε ουρανοξύστης λόγω φωτιάς - Καπνοί «έπνιξαν» την περιοχή
δημοφιλές τώρα: Συντάξεις Ιουλίου: Πότε θα καταβληθούν ανά ταμείο
Homepage ┋   Αθλητισμός   ┋   25.08.2020 13:53
ΕΘΝΟΣ SportInterwetten

Πρόταση της Nova στους πέντε «άστεγους» της Super League

Νέος κύκλος διαπραγματεύσεων της συνδρομητικής πλατφόρμας ΟΦΗ, Λαμία, Παναιτωλικό, Βόλο και Ξάνθη

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Αχτίδα φωτός φάνηκε στο τηλεοπτικό τοπίο της Super League. Μετά το τελεσίγραφο που είχαν δώσει το προηγούμενο διάστημα οι τηλεοπτικά άστεγες ομάδες του πρωταθλήματος, τονίζοντας ότι δεν πρόκειται να υπογράψουν την προκήρυξη στη Γενική Συνέλευση της προσεχούς Δευτέρας (31/8) κι ως εκ τούτου θα μπλοκάρουν την εκκίνηση του πρωταθλήματος, υπήρξε επίσημη κρούση από τη Nova. 

Σύμφωνα με πληροφορίες γίνονται διαπραγματεύσεις ανάμεσα στο συνδρομητικό κανάλι και τους ΟΦΗ, Λαμία, Παναιτωλικό, Βόλο και Ξάνθη. Ο ΠΑΟΚ κι ο Παναθηναϊκός εξάλλου έχουν ήδη στραφεί στις δικές τους πλατφόρμες για τη μετάδοση των αγώνων τους. Από την έκβαση των συζητήσεων που γίνεται ανάμεσα στις εμπλεκόμενες πλευρές, θα κριθεί και η έναρξη του πρωταθλήματος που είναι προγραμματισμένη για τις 12 Σεπτεμβρίου. 

Είναι δεδομένο εξάλλου ότι η Nova δεν θέλει να πάει πιο πίσω η πρεμιέρα και είναι θέμα ημερών πλέον να υπάρξει κάποια κατάληξη σε αυτή την υπόθεση. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για πρόταση προς τις ΠΑΕ που κυμαίνεται περίπου στα 1.2 εκατ. ευρώ με τον ΟΦΗ, λόγω εμπορικότητας να δέχεται υψηλότερη πρόταση.

Διαβάστε ακόμη

Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος

Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές

Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία

Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Nova
  • Βόλος ΝΠΣ
  • SuperLeague
  • ΟΦΗ
  • Λαμία ΠΑΕ
  • Ξάνθη ΠΑΕ
  • τηλεοπτικά δικαιώματα
  • Παναιτωλικός
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr