Συμφωνία επτά ομάδων για να μην αρχίσει το πρωτάθλημα αν όλες οι ΠΑΕ δεν έχουν τηλεοπτική στέγη
Οι επτά θέλουν να αρχίσει το νέο πρωτάθλημα επί ίσοις όροις και υπό το καθεστώς του υγιούς ανταγωνισμού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε μια κίνηση που σηματοδοτεί την προσπάθεια διασφάλισης του υγιούς ανταγωνισμού στο πρωτάθλημα προχώρησαν επτά από τις 14 ομάδες της Super League, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται ο ΠΑΟΚ και ο Παναθηναϊκός. Μετά από συνάντηση των εκπροσώπων των επτά ΠΑΕ συναποφασίστηκε πως από τη μεριά τους δεν θα εγκριθεί η προκήρυξη του νέου πρωταθλήματος σε περίπτωση που δεν έχουν εξασφαλιστεί τηλεοπτικά συμβόλαια για όλες τις ΠΑΕ τoυ συνεταιρισμού. Οι ομάδες που έδωσαν το «παρών» σε αυτή τη σύσκεψη ήταν οι: ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός, Βόλος, Λαμία, Ξάνθη, ΟΦΗ και Παναιτωλικός.
Αυτό που επιθυμούν οι επτά είναι η επιστροφή της Super League σε καθεστώς κεντρικής τηλεοπτικής διαχείρισης από την σεζόν 2021-22. Στο πρόσφατο συμβούλιο της Λίγκας, ο Παναθηναϊκός κατέθεσε τη συγκεκριμένη πρόταση, η οποία πέρασε αλλά με κάποιες τροποποιήσεις. Πλέον οι επτά ΠΑΕ με την κίνησή τους θέλουν να δείξουν πως είναι αποφασισμένες να θέσουν βέτο στην έναρξη της σεζόν έως ότου βρεθεί λύση για όλες τις ομάδες προκειμένου να αρχίσει το νέο πρωτάθλημα επί ίσοις όροις και υπό το καθεστώς του υγιούς ανταγωνισμού.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




