«Τιμωρία» για τον διαιτητή του Άρης-Παναθηναϊκός - Αντικατάσταση στο Ολυμπιακός-ΑΕΚ
Εκτός πινάκων για την 10η αγωνιστική των πλέι οφ ο Γιώργος Βρέσκας λόγω των λαθών του στην αναμέτρηση του Άρη με τον Παναθηναϊκό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην αντικατάσταση του Γιώργου Βρέσκα, που είχε οριστεί να είναι ο 4ος διαιτητής της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ για την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ αποφάσισε η ΚΕΔ, μετά τις λανθασμένες υποδείξεις του στην αναμέτρηση του Άρη με τον Παναθηναϊκό. Ο διαιτητής από την Πιερία είχε την ευκαιρία να ολοκληρώσει τη φετινή χρονιά στα γήπεδα όμως η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας δεν του το επέτρεψε καθώς πήρε χαμηλή βαθμολογία στην τελευταία αναμέτρηση στην οποία και σφύριξε.
Στη θέση του 4ου διαιτητή στο ντέρμπι ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ τοποθετήθηκε αντί του Γιώργου Βρέσκα, ο Στάθης Γκορτσίλας από τον σύνδεσμο Μακεδονίας.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




