Γιουβέντους το αστέρι των social media: Πρώτο ιταλικό brand, ξεπέρασε και τον οίκο Gucci!
Mε 40,5 εκατομμύρια ακόλουθους επιβεβαιώνει τη διαφημιστική της καμπάνια: «Εξάγουμε μια νέα εικόνα της χώρας»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
H Γιουβέντους, η Μεγάλη Κυρία του ιταλικού ποδοσφαίρου, είναι πλέον και η πιο δημοφιλής ιταλική μάρκα της χώρας στο instagram! Με 40,5 εκατομμύρια ακολούθους στη δημοφιλή πλατφόρμα, ξεπέρασε τον οίκο Gucci, που έχει 40,3 εκατομμύρια ακόλουθους και είναι το νέο αστέρι της Ιταλίας στα social media.
«Είναι το αποτέλεσμα μιας δεκαετούς ψηφιακής εξέλιξης, που πέρασε από την αλλαγή του λογότυπου το 2017. Έχουμε επανατοποθετήσει το σήμα μας σε έναν ευρύτερο χώρο, όπως η τέχνη, η μόδα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος ζωής», σχολίασε στη Gazzetta dello Sport, ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της Γιούβε, Τζόρτζιο Ρίτσι.
Όλα πάντως άλλαξαν με την μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο, που είναι ο βασιλιάς του Instagram σε όλο τον κόσμο με 227 εκατομμύρια ακόλουθους! Ως τότε η Γιουβέντους είχε 10 εκατομμύρια ακόλουθους και η άφιξη του Πορτογάλου σούπερ σταρ άλλαξε τα δεδομένα και βοήθησε την ιταλική ομάδα να αναπτυχθεί και να φτάσει στην κορυφή.
Η Γιουβέντους βρίσκεται συνολικά στην 70η θέση σε όλο τον κόσμο ως brand, πίσω από εταιρίες όπως το National Geographic, η Nike, η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Victoria's Secret, το Champions League, η NASA, το NBA και η Marvel.
Μέση Ανατολή: Τα νέα δεδομένα στην περιοχή και οι φάσεις της συμφωνίας για εκεχειρία - Το Ισραήλ απελευθερώνει 737 Παλαιστίνιους κρατούμενους για 33 ομήρους
Χωρίς διόδια για άλλα 3 χρόνια Άγιος Στέφανος και Βαρυμπόμπη: Νέες αποζημιώσεις 12,7 εκατ. ευρώ καλείται να πληρώσει το Δημόσιο
Χαμηλότερες από το 2019 οι πραγματικές αμοιβές των εργαζομένων - Ο πληθωρισμός «εξαέρωσε» τις αυξήσεις
Τέλος το TikTok στις ΗΠΑ: Ανακοίνωσε ότι θα πάψει να είναι διαθέσιμο στη χώρα μετά την Κυριακή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr