Ποδοσφαιριστής της Σάλκε έπαιξε με περιβραχιόνιο στη μνήμη του George Floyd
Ο Αμερικανός μέσος Γουέστον ΜακΚένι έστειλε μήνυμα για δικαιοσύνη μέσα από το παιχνίδι της Σάλκε κόντρα στην Βέρντερ, για την Bundesliga🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με περιβραχιόνιο στο αριστερό του μπράτσο στη μνήμη του αφροαμερικανού George Floyd, αγωνίστηκε ο Αμερικανός μέσος της Σάλκε Γουέστον ΜακΚένι, στον αγώνα της Bundesliga κόντρα στη Βέρντερ Βρέμης.
Ο ΜακΚένι έγραψε «Justice for George» στο περιβραχιόνιο για τον George Floyd που δολοφονήθηκε στη Μινεάπολη από αστυνομικό και χρησιμοποίησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να στείλει το δικό του μήνυμα στα πέρατα του κόσμου.
«Χρησιμοποιώ αυτή την πλατφόρμα για να ρίξω για λίγο την προσοχή όλων σε ένα πρόβλημα που υπάρχει εδώ και καιρό. Πρέπει να υπερασπιστούμε όσα πιστεύουμε και πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να ακουστούμε», έγραψε ο Αμερικανός στο twitter.
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




