O απερχόμενος υπουργός έριξε το φταίξιμο στον… προηγούμενο
Όπως ανέφερε, τα βρήκε… χάλια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έμαθα κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον για τον ανασχηματισμό. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήρε τηλέφωνο προσωπικά τους Υπουργούς που δεν θα συνέχιζαν στο νέο κυβερνητικό σχήμα προκειμένου να τους ανακοινώσει την απόφασή του.
Εις εξ αυτών, όταν ο πρωθυπουργός του είπε ότι δεν παρήγαγε έργο διαφώνησε μαζί του, λέγοντας ότι έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του. Και μάλιστα απέδωσε την ευθύνη στον προηγούμενο, διότι λέει τα βρήκε χάλια. Ο Μητσοτάκης προφανώς δεν πείστηκε και θεώρησε πως και τη δεύτερη ευκαιρία που του έδωσε την πέταξε στα… σκουπίδια. Και μεταξύ μας, άδικο σε αυτή την περίπτωση δεν είχε ο Πρόεδρος Κυριάκος, καθώς ο εν λόγω λέγεται ευρέως πως πέρασε απαρατήρητος σε όλα τα επίπεδα.
Διαβάστε ολόκληρη τη στήλη x-ray του ethnos.gr εδώ
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



