Για ποτό στο Παγκράτι με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ο Στέφανος Κασσελάκης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Για ποτό, φαγητό και κουβέντα με πιο χαλαρή διάθεση συναντήθηκε το βράδυ της Τετάρτης (29/11) σε κεντρικό μπαρ του Παγκρατίου ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, με τους βουλευτές του κόμματος.
Σε γνωστό συριζαϊκό «στέκι»
Ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ με τους βουλευτές του κόμματος επισκέφθηκαν γνωστό συριζαϊκό «στέκι» της πλατείας Προσκόπων και κάθισαν για ποτό και φαγητό. Νωρίτερα την Τετάρτη (29/11) ο Στέφανος Κασσελάκης έφυγε πριν το πέρας της συνεδρίασης της πολιτικής γραμματείας του κόμματος, προκαλώντας, σε κάποιες περιπτώσεις, και δυσθυμία μεταξύ των μελών του οργάνου. Στο μαγαζί του Παγκρατίου, που συχνάζουν, ανέκαθεν πολλά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, παραβρέθηκε σύσσωμη η κοινοβουλευτική ομάδα αλλά και στελέχη του κόμματος.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



