Παρέλαση… αγριογούρουνων στη Λεωφόρο ΟΧΙ στη Θεσσαλονίκη - «Θα θρηνήσουμε θύματα», λέει ο δήμαρχος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σεργιάνι στους δρόμους του δήμου Νεάπολης-Συκεών στη Θεσσαλονίκη έκαναν για ακόμη ένα βράδυ αγριογούρουνα, προκαλώντας την αναστάτωση των κατοίκων. Αυτήν την φορά εντοπίστηκαν στη Λεωφόρο ΟΧΙ, αναζητώντας τροφή. Σχεδόν καθημερινά κάτοικοι ανεβάζουν βίντεο με. αγριογούρουνα που εντοπίζουν τα βράδια στους δρόμους του δήμου Νεάπολης-Συκεών.
Ήδη ο δήμαρχος της περιοχής Σίμος Δανιηλίδης έχει καταθέσει στο Πταισματοδικείο για τη σοβαρότητα του θέματος με τα αγριογούρουνα γύρω από το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης.
Έχει ενημερώσει και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, χωρίς, όμως, όπως λέει ο κ. Δανιηλίδης στο ethnos.gr να κάνει κάτι μέχρι στιγμής το υπουργείο. «Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα θρηνήσουμε θύματα» πρόσθεσε.
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



