Μέγαρο Μαξίμου: Δεν υπάρχει καμία χρέωση μηνυμάτων από το 112
«Δεν ετέθη ποτέ θέμα χρέωσης των μηνυμάτων αυτών» τονίζει το Μέγαρο Μαξίμου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Σχετικά με την κακόβουλη φιλολογία που έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες ώρες από τους κήρυκες της μιζέριας», κυβερνητικές πηγές διευκρινίζουν ότι η αποστολή μηνυμάτων SMS από το 112 (ενδιάμεση λύση έως 31/12) γίνεται χωρίς δαπάνη για τον ελληνικό λαό και για το Κράτος, έπειτα από σχετική συνεννόηση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας.
«Σημειώνεται ότι δεν ετέθη ποτέ θέμα χρέωσης των μηνυμάτων αυτών, τα οποία είναι σχεδιασμένα για να σώζουν ζωές. Εξάλλου, για να υπάρχει χρέωση, θα έπρεπε να υπάρχει σχετική σύμβαση, η οποία δεν υφίσταται. Όσο για τα μηνύματα CB, δηλαδή την τελική λύση που θα τρέξει από την 1η Ιανουαρίου 2020, αυτά αποτελούν μη δομημένα δεδομένα (unstructured data) και στέλνονται απευθείας από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Με άλλα λόγια, είναι ειδικός τύπος μηνύματος, όχι SMS, και ως εκ τούτου, δεν χρεώνονται» προσθέτουν οι ίδιες πηγές.
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




