Πέτσας κατά ΣΥΡΙΖΑ για την καμπάνια με τον τουρισμό: Αξιωματική αντιπολίτευση ή fake αντιπολίτευση;
«Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά ┋
Νέα, δριμεία, επίθεση εξαπολύει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, στον ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με την ανακοίνωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχετικά με την καμπάνια για τον τουρισμό. Σε ανακοίνωσή του διερωτάται: «Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση;», απαντώντας πως «ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο».
Κατηγορεί το κόμμα πως «επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου» και εξηγεί: «Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ».
«Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται; Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης», σημειώνει ακόμη και εν συνεχεία εξηγεί τον σχεδιασμό για τον τουρισμό. «Επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι:
- Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.
- Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.
- Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.
- Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ίδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας».
Παρατηρητήριο fake news της ΝΔ: νέο ατομικό ρεκόρ αυτογελοιοποίησης για τον ΣΥΡΙΖΑ
Το παρατηρητήριο fake news της ΝΔ αναφέρει τα εξής:
«Fake news για τον ΕΟΤ: νέο ατομικό ρεκόρ δημιουργικότητας, χυδαιότητας και αυτογελοιοποίησης για τον ΣΥΡΙΖΑ
(Πηγή: ανακοινώσεις και δηλώσεις στελεχών ΣΥΡΙΖΑ)
Εδώ και ημέρες έχουν κατασκευάσει και κάνει σημαία ένα υποτιθέμενο σκάνδαλο σχετικά με δήθεν απευθείας ανάθεση ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ από τον ΕΟΤ σε ιδιωτική εταιρεία, το οποίο διαψεύστηκε και επισήμως νωρίτερα από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κ. Στέλιο Πέτσα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ και τα φερέφωνά του αναφέρονται σε μια ΠΝΠ (13/4/2020) που διευκολύνει τον ΕΟΤ, τις περιφέρειες και τους δήμους να αναθέτουν γρήγορα περιεχόμενο τουριστικής προβολής στην μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία με την επωνυμία Marketing Greece μέχρι τον Αύγουστο του 2020 με μοναδικό στόχο την άμεση αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας στον ελληνικό τουρισμό καθώς και την ενίσχυση της εικόνας της χώρας και της τουριστικής αγοράς που αποτελεί σημαντικότατο κομμάτι του εθνικού ΑΕΠ. Η μοναδική σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ ΕΟΤ και Marketing Greece είναι η ανάθεση ύψους 99.000 + ΦΠΑ για την ψηφιακή επικοινωνία του “GreeceFromHome” σε facebook και instagram, και αυτό λόγω θεσμικής αδυναμίας του ΕΟΤ να το κάνει. Φυσικά, πουθενά, πλην της φαντασίας του ΣΥΡΙΖΑ, δεν υπάρχει οποιαδήποτε σύμβαση, συμφωνία ή ανάθεση ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ.
Πουθενά δεν υπάρχει εκχώρηση της προβολής της χώρας σε ιδιώτες καθώς η συγκεκριμένη αρμοδιότητα, ο έλεγχος και η εποπτεία ανήκουν αποκλειστικά στον ΕΟΤ. Η δε συνεργασία του ΕΟΤ με την εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα Marketing Greece, έχει ξεκινήσει πολύ πριν την πανδημία του κορονοϊού και πολύ πριν την διακυβέρνηση Μητσοτάκη. Συγκεκριμένα, μόνο επί της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η Marketing Greece είχε αναλάβει τις καμπάνιες του 2015 και του 2019.
Όσον αφορά την καμπάνια που παρουσιάστηκε προχθές στην εκδήλωση για το rebranding του Ελληνικού Τουρισμού, δεν κόστισε ούτε ένα ευρώ στον ΕΟΤ καθώς αποτελεί προσφορά της Marketing Greece η οποία υλοποιεί τις παραγωγές και παραχωρεί τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ.
Προφανώς ο ΣΥΡΙΖΑ θα ήθελε πολύ να χαθεί τελείως η φετινή τουριστική σεζόν, όπως ήθελε να ξεφύγει η κατάσταση στο υγειονομικό σκέλος της κρίσης και να πρωταγωνιστήσει η Ελλάδα στην ύφεση και την ανεργία το επόμενο διάστημα, προκειμένου όπως φωνάζει από την πρώτη μέρα της πανδημίας «να λογαριαστούμε μετά»! Ευτυχώς για την χώρα, η ίδια η πραγματικότητα θα συνεχίσει να τον διαψεύδει όπως τον έχει διαψεύσει σε όλα μέχρι σήμερα. Και όσο συνεχίζει να κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια τόσο πιο εκκωφαντικές και πολιτικά επίπονες θα είναι και οι διαψεύσεις.
ΥΓ: Επειδή τα οικονομικά είναι το ατού τους, ας μας απαντήσουν: Πόσα εξηντάλεπτα (0,60€) χρειάζονται για την κατασκευή ενός fake news 32 εκατ. ευρώ;
Fake news - αυτογκόλ για την οικονομία: «Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη γύρισε την οικονομία σε ύφεση, όχι ο κορονοϊός»
(πηγή: ανακοινώσεις και δηλώσεις στελεχών ΣΥΡΙΖΑ)
Με αφορμή τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το πρώτο τρίμηνο του 2020 όπου η ύφεση για την χώρα μας καταγράφεται στο 0,9%, βρήκαν νέο fake αφήγημα να κατασκευάσουν στην Κουμουνδούρου! Διαδίδουν τάχα μου ότι η ύφεση επέστρεψε στην Ελλάδα λόγω Μητσοτάκη, πριν τον κορονοϊό.
- Tο πρώτο τρίμηνο κάθε έτους εμπεριέχει και ολόκληρο τον Μάρτιο. Για αυτό μιλάμε για στοιχεία πρώτου τριμήνου και όχι πρώτου διμήνου. Αυτό λογικά πρέπει να το γνωρίζουν... Επίσης, πρέπει να γνωρίζουν ότι στις αρχές Μαρτίου απαγορεύτηκαν οι καρναβαλικές εκδηλώσεις (28/2-2/3), απαγορεύτηκαν οι αθλητικές διοργανώσεις, οι συναυλίες και οι συναθροίσεις, ενώ ξεκίνησε και η καμπάνια «Μένουμε Σπίτι». Στο πρώτο 15ήμερο του Μαρτίου έκλεισαν τα σχολεία (11/3) και ξεκίνησε η κατ´ οίκον εργασία, ενώ μέσα στο δεύτερο 15ήμερο του μήνα έκλεισαν τα καταστήματα εστίασης, τα ξενοδοχεία και τα καταστήματα λιανικής, επιβλήθηκαν τα περιοριστικά μέτρα στις μεταφορές, τις μετακινήσεις, τις πτήσεις και στα σύνορα και επιβλήθηκε το καθολικό lockdown (23/3).
- Η ύφεση στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2020 ήταν σημαντικά χαμηλότερη από τον μέσο όρο της ευρωζώνης (3,2%). Αν λοιπόν, για τις οικονομικές επιδόσεις του πρώτου τριμήνου του 2020, με ολόκληρη την Ευρωζώνη σε ύφεση, ευθύνεται ο Πρωθυπουργός, τότε μάλλον κάτι έκανε καλά για να είμαστε, με βάση τα προσωρινά στοιχεία, σε πολύ καλύτερη θέση από την υπόλοιπη Ευρωζώνη (3,2%), από την Γερμανία (2,3%), από την Γαλλία (5,4%), από την Ιταλία (4,8%) κοκ. Το αντίθετο δηλαδή από ότι συνέβη επί πρωθυπουργίας Τσίπρα, ο οποίος γύρισε την οικονομία σε ύφεση με το που ανέλαβε, καθιστώντας μας πρωταθλητές στην ύφεση και παράδειγμα προς αποφυγή εν μέσω παγκόσμιας και πανευρωπαϊκής ανάπτυξης».
Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ
Για «κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και διεθνή διασυρμό της χώρας» κατηγόρησε την Παρασκευή ο ΣΥΡΙΖΑ την κυβέρνηση με αφορμή την καμπάνια για την προβολή του ελληνικού τουρισμού. Συγκεκριμένα σε ανακοίνωσή του ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, αναφέρει: «Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το "μεγαλειώδες" project του για τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών! Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το "επιτελικό κράτος" του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας».
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr