Ξεκινούν τα μαθήματα εξ΄αποστάσεως για τους μαθητές των ΙΕΚ και τα ειδικά σχολεία
Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι να διατηρήσουν τα παιδιά την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Ξεκινούν τα μαθήματα εξ΄αποστάσεως για τους μαθητές των ΙΕΚ και των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Οπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, ανταποκρινόμενη στις εξελίξεις και στην αναστολή λειτουργίας των Δημόσιων ΙΕΚ για την ανάσχεση της μετάδοσης του κορονοϊού, ενεργοποιεί ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ΄ αποστάσεως επικοινωνία εκπαιδευτών και σπουδαστών. Η εξ αποστάσεως ασύγχρονη τηλεκπαίδευση συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι εκπαιδευτές και σπουδαστές την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας, χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση, ούτε να καλύψει τη διδακτέα ύλη.
Στις πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του κάθε ΔΙΕΚ (Open eClass, Moodle κ.λ.π) μπορεί να γίνεται ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού από τους εκπαιδευτές, το οποίο θα αναρτάται για το κάθε μάθημα ειδικότητας προς μελέτη από τους σπουδαστές. Επιπρόσθετα,για τη διασφάλιση της αλληλεπίδρασης σπουδαστών και εκπαιδευτών θα δίνεται η δυνατότητα συμπλήρωσης τεστ, ερωτηματολογίων ή εκπόνησης γραπτών εργασιών από τους σπουδαστές τις οποίες θα αναρτούν στην πλατφόρμα.Οι Διευθυντές θα πρέπει να ενημερώσουν άμεσα τους εκπαιδευτές και τους σπουδαστές για τη δυνατότητα της νέας αυτής εκπαιδευτικής λειτουργίας των Δημόσιων ΙΕΚ.
Αντίστοιχα καλούνται και τα ειδικά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης να συμμετέχουν με τις κατάλληλες προσαρμογές στην εξ αποστάσεως
διδασκαλία που οργανώνεται ανά περιοχή. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο σχεδιασμός δράσεων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μπορεί να αξιοποιεί -όπου καθίσταται εφικτό- ποικιλία εκπαιδευτικών τεχνικών και εφαρμογών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών όπως:
α) Ασύγχρονα εργαλεία που υποστηρίζουν την επικοινωνία σε διαφορετικό χρόνο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, παγκόσμιος ιστός, βιντεοδιάλεξη). Η ασύγχρονη επικοινωνία μπορεί να πραγματοποιηθεί με την αποστολή εκπαιδευτικού υλικού (π.χ. φύλλα εργασίας ή άλλο διαδραστικό ή μη εκπαιδευτικό υλικό,
που θα υλοποιηθούν με ή χωρίς τη βοήθεια των γονέων).
β) Σύγχρονα εργαλεία που υποστηρίζουν την επικοινωνία και την ταυτόχρονη αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο. Τέτοια εργαλεία μπορεί να είναι η συζήτηση δια μέσου υπολογιστών (chat) και η τηλεδιάσκεψη. Η σύγχρονη επικοινωνία μπορεί να πραγματοποιηθεί με σκοπό είτε αμιγώς τη διατήρηση των σχέσεων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας είτε την υλοποίηση μαθημάτων ή βιωματικών δραστηριοτήτων όπου είναι αυτό εφικτό. Για την υλοποίηση κάθε σχετικής πρωτοβουλίας κρίνεται σκόπιμη η επικοινωνία και η στενή συνεργασία με τους γονείς των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αποτελούν απαραίτητους αρωγούς προς αυτή την κατεύθυνση.
Η Μέρκελ... επιστρέφει με τα απομνημονεύματά της - Αναφορές και στην Ελλάδα του 2015
Ρεύμα: Έρχεται νέος φόρος για τις επιδοτήσεις του χειμώνα - Δίχτυ προστασίας και στις επιχειρήσεις
Φαρμακονήσι: Εντοπίστηκαν 19 μετανάστες - Αναζητείται ένα άτομο στη θάλασσα
Το τελευταίο «αντίο» στον Δημήτρη Σούρα - Πλήθος κόσμου στην κηδεία του ψυχιάτρου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr