Τι θα γίνει με τη χρήση κινητών στα σχολεία: «Εξετάζεται το πλαίσιο», λέει ο Πιερρακάκης
Όσα είπε ο υπουργός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

«Η εποχή της ανομίας στα ΑΕΙ χωρίς συνέπειες τελείωσε» τόνισε ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης αναφερόμενος σε γεγονότα που εξελίχθηκαν τελευταία σε πανεπιστημιακά ιδρύματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Αλλαγές στη χρήση κινητών στα σχολεία
Για τις αυξανόμενες εκδηλώσεις σχολικής βίας ο κ. Πιερρακάκης υποστήριξε μιλώντας στο STAR πως «εξετάζεται το πλαίσιο της χρήσης των κινητών τηλεφώνων στα σχολεία και των συνεπειών που πρέπει να έχει για τους μαθητές» και πρόσθεσε πως αυτό θα ενταχθεί στις νέες ρυθμίσεις για την σχολική βία και το bulling, μαζί με τις αποβολές, την νέα αντιμετώπιση των απουσιών και την ευκολότερη αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Για τα πανεπιστήμια
«Δεν είμαστε ακόμη στην κατάσταση που επιθυμούμε, αλλά απέχουμε πολύ και από την κατάσταση που κληρονομήσαμε το 2019. Η αστυνομία επεμβαίνει ευκολότερα και θα συνεχίσει να επεμβαίνει όπου υπάρχει πρόβλημα» ανέφερε ο κ. Πιερρακάκης σχετικά με τα ΑΕΙ και κάλεσε « τους πρυτάνεις να αναλάβουν την ευθύνη που τους αναλογεί για την λειτουργία των πανεπιστημίων».
Ο υπουργός Παιδείας αποκάλυψε πως σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη εκπονούνται ειδικά σχέδια «ίδρυμα με ίδρυμα» για τις ανάγκες της ασφαλούς λειτουργίας τους.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




