• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Αερομαχία στο Αιγαίο μετά από τρία χρόνια: Εμπλοκή οπλισμένων τουρκικών F-16 με ελληνικά μαχητικάΣυγκλονίζει η μητέρα του βρέφους που βρέθηκε νεκρό στην Αθήνα - «Μπέμπα μου ξύπνα»Hellenic Train: Ποια δρομολόγια λεωφορείων καταργούνται με εντολή της ΕΛΑΣΦρίκη στη Γερμανία: 61χρονος βίαζε τη ναρκωμένη σύζυγό του και στη συνέχεια αναρτούσε βίντεο στο διαδίκτυο
δημοφιλές τώρα: Οργή Ελλήνων της Γερμανίας: Αν τα παιδιά μας δε μαθαίνουν ελληνικά πώς θα επιστρέψουν;
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   21.04.2023 08:05
Έθνος Γνώμη
Έθνος Γνώμη-

Η χώρα τού «εκ των υστέρων»

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
Editorial / ethnos.gr
Editorial / ethnos.gr

Δημοσιεύτηκε χτες το πόρισμα για την τραγωδία στα Τέμπη. Πολυσέλιδο. Καταλογίζει ευθύνες πέρα από τον σταθμάρχη, στον ΟΣΕ, στην ΕΡΓΟΣΕ, στη Ρυθμιστική αρχή Συγκοινωνιών,  στη Hellenic train, επισημαίνει οτι τα χρόνια προβλήματα ασφαλείας του σιδηροδρόμου δεν είχαν λυθεί από τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, επί πολλά χρόνια.

Το πόρισμα των επιστημόνων δίνει κατευθύνσεις για το πώς και τι πρέπει να γίνει ώστε ο σιδηρόδρομος να λειτουργήσει με ασφάλεια και σε δεύτερη φάση να λειτουργήσει με σύγχρονο τρόπο.

Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι όλα αυτά που προτείνονται, κοστίζουν ελάχιστα χρήματα σε σχέση με τα χρήματα που έχει δαπανήσει το ελληνικό κράτος για να φτιάξει αυτοκινητοδρόμους.

Με το ένα εκατοστό αυτών των χρημάτων θα λειτουργούσε ένα ασφαλές και σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο. Ακόμη και στο εκτεταμένο θέμα των κλοπών, των βανδαλισμών των υλικών, το πόρισμα δίνει απάντηση πού στον αδαή, φαίνεται πάρα πάρα πολύ απλή και λογική. Θα μπορούσε να λυθεί το πρόβλημα με απλά μέτρα, ένα πρόβλημα που υπάρχει σε πάρα πολλές χώρες, ακόμη και στο Ισραήλ…

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι είμαστε μονίμως επιμηθείς. Ποτέ προμηθείς. Τις παροιμίες τις έχουμε για να τις λέμε. Απλώς τις αλήθειες που κρύβουν, δεν τις εφαρμόζουμε ποτέ. Η τραγωδία θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, να  υπάρχουν σήμερα σύγχρονα και ασφαλή τρένα, με χαμηλά κόστη του δημοσίου. Αν το δημόσιο στοιχειωδώς εφάρμοζε τα όσα ωραία προτείνουν σήμερα τρεις τεχνοκράτες, όλα θα δούλευαν ρολόϊ.

Το γιατί δεν μπορούμε να επιλύουμε τα προβλήματα πριν αυτά αποκτήσουν εκρηκτική έκφραση, να γίνουν εθνικές καταστροφές ας μην το αποδώσουμε στην αναβλητικότητα και τον «ωχαδερφισμό» του Ελληνα, αλλά στην οργάνωση και λειτουργία του ελληνικού κράτους, με ευθύνη του πολιτικού συστήματος. Την αναβλητικότητα του, που οφείλεται στις πελατειακές σχέσεις, τη διαφθορά, το ρουσφέτι, την αβελτηρία. Το ελληνικό δημόσιο άλλωστε, γνωρίζει ότι «αναβλητικότητα είναι η τέχνη του να συμβαδίζεις με το χθες».

Διαβάστε ακόμη

Μία ανάσα από την Κρήτη έγινε η ουκρανική επίθεση σε τάνκερ του ρωσικού «σκιώδους» στόλου - Τι δείχνουν τα στοιχεία

Μεγάλες ζημιές υπέστη το ασθενοφόρο που έπεσε στην κλούβα της ΕΛΑΣ - Πώς οι ασθενείς γλίτωσαν τα χειρότερα

Φρίκη στη Γερμανία: 61χρονος βίαζε τη ναρκωμένη σύζυγό του και στη συνέχεια αναρτούσε βίντεο στο διαδίκτυο

Εξώδικο του ιδιοκτήτη του Fever στον Γιώργο Μαζωνάκη μετά τις κατηγορίες για οικονομικά οφέλη - Τι καταγγέλλει και τι ζητά

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • σιδηροδρομικό δυστύχημα
  • ειδήσεις τώρα
  • σιδηρόδρομος
  • Τέμπη
  • πόρισμα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr