Coldplay: Το «ευχαριστώ» στο Instagram μετά το διήμερο sold out συναυλιών τους στην Ελλάδα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Οι Coldplay ήρθαν στην Ελλάδα για ένα διήμερο συναυλιών και μάγεψαν το αθηναϊκό κοινό που βρέθηκε στο ΟΑΚΑ το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ο Chris Martin και τα μέλη του διάσημου συγκροτήματος ξεσήκωσαν τους θαυμαστές, με τις συναυλίες να βγαίνουν από την πρώτη ημέρα sold out.
Μετά το τέλος και της δεύτερης sold out συναυλίας το βράδυ της Κυριακής 9/6, οι Coldplay ευχαρίστησαν τους θαυμαστές τους μέσα από τον επίσημο λογαριασμό τους στο Instagram.
«Ελλάδα σε ευχαριστούμε για τα δύο μυθικά βράδια, στο εκπληκτικό Ολυμπιακό Στάδιο» έγραψαν οι Coldplay.
Να σημειώσουμε εδώ πως σήμερα Δευτέρα 10/6 το συγκρότημα από την Μεγάλη Βρετανία θα γυρίσει video clip στο Ηρώδειο, ενώ αύριο θα αναχωρήσει για τον επόμενο προορισμό της περιοδείας τους.

Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




