Andy Flethcer: Πέθανε ένα από τα ιδρυτικά μέλη των Depeche Mode
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θλίψη σκόρπισε στους απανταχού φίλους του θρυλικού συγκροτήματος Depeche Mode, η είδηση του θανάτου του Andy Fletcher γνωστού και ως Fletch. Ένας εκ των ιδρυτικών μελών της μπάντας, ο Fletcher το 2020, είχε μπει στο Hall of Fame της Ροκ.
Ο Flethcer ήταν DJ και έπαιζε πλήκτρα. Την είδηση του θανάτου, γνωστοποίησαν οι ίδιοι οι Depeche Mode με ανάρτησή τους στο Facebook.
«Είμαστε σοκαρισμένοι και γεμάτοι θλίψη με τον θάνατο του αγαπημένου μας φίλου και μέλους της μπάντας Andy “Fletch” Fletcher. Ο Fletcher είχε καρδιά από χρυσάφι, ήταν παρών όποτε τον είχε ανάγκη για μια ζωντανή συζήτηση, ένα καλό γέλιο ή μια κρύα μπύρα. Οι καρδιές μας είναι με την οικογένειά του και σας ζητάμε να τους έχετε στις σκέψεις σας και να σεβαστείτε την ιδιωτικό ήτα τους σε αυτή δύσκολη στιγμή», ανέφερε το συγκρότημα στην ανακοίνωσή του.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



