Δοκιμή GPX Rock: Γνωστή συνταγή σε εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή
Όσοι είναι λάτρεις των παπιών, θα διακρίνουν με την πρώτη κιόλας ματιά στην εμφάνιση του Rock, έναν εξαιρετικό εκπρόσωπο της κατηγορίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Μετά το POPz, η ταϊλανδέζικη GPX φέρνει στην Ελλάδα το δεύτερο παπί της γκάμας της, το Rock, το οποίο διαθέτει όλα τα δυνατά χαρακτηριστικά της πλέον οικονομικής κατηγορίας μηχανοκίνητων δικύκλων στον κόσμο, συνδυάζοντάς τα με όμορφο και σύγχρονο σχεδιασμό, ενώ η τιμή απόκτησης με την προσφορά δεν ξεπερνάει τα 2.000€!
Σχεδιασμός
Όσοι είναι λάτρεις των παπιών, θα διακρίνουν με την πρώτη κιόλας ματιά στην εμφάνιση του Rock, έναν εξαιρετικό εκπρόσωπο της κατηγορίας. Ο σχεδιασμός του θυμίζει τα πιο γνωστά ιαπωνικά παπιά του παρελθόντος, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και με λεπτομέρειες που κάθονται εύκολα στο μάτι. Η υπέροχη βαφή, τα ποιοτικά ανάγλυφα λογότυπα (λείπει το βερνίκι από τα αυτοκόλλητα), τα δυο πίσω αμορτισέρ που θυμίζουν… aftermarket επιλογή, η έγχρωμη οθόνη με το soft touch κουμπί, που δεν χρειάζεται πίεση για να λειτουργήσει ενώ κάνει και… ήχο (!), τα LED φωτιστικά σώματα, οι ζάντες με τα βουρτσισμένα μπράτσα, η αλυσίδα της DID, που καλύπτεται από ένα στρογγυλό κάλυμμα, το οποίο αφαιρείται εύκολα για τη λίπανσή της, η άνετη και ανατομική σέλα που θα μεταφέρει εύκολα 2 επιβαίνοντες, ο αντικλεπτικός κεντρικός διακόπτης, το χρωμιωμένο κάλυμμα της εξάτμισης και η αλυσίδα που συνοδεύει την τάπα του ρεζερβουάρ, όλα συνεισφέρουν στην ποιοτική αίσθηση που αποκομίζει ο αναβάτης. Η GPX έχει προσέξει κάθε λεπτομέρεια, κάτι που φαίνεται ακόμα και στα φλας, που δεν εξέχουν και συνεπικουρούν στη λεπτή σιλουέτα του Rock.
Ανέκαθεν, τα παπιά αποτελούσαν τη φθηνότερη επιλογή δικύκλου που μπορεί κανείς να αγοράσει, όσον αφορά την αγορά, την χρήση και την συντήρηση, και παραμένουν ακόμα. Ταυτόχρονα αποτελούν άριστους συντρόφους στην αστική χρήσης, όντας ελαφριάς, σβέλτα και με διαστάσεις που τους επιτρέπουν να χώνονται παντού, κάνοντας το μποτιλιάρισμα… παιδική χαρά! Το Rock εκπληρώνει όλα τα παραπάνω, με δεμένη αίσθηση στην οδήγηση και άνεση πάνω από τις λακκούβες.
Πλαίσιο και αναρτήσεις δίνουν στον αναβάτη να καταλάβει τι γίνεται κάτω από τις ρόδες του, προειδοποιώντας για τα όρια, ενώ μόνη παραφωνία είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, τα οποία θα γλιστρήσουν εύκολα σε κακό οδόστρωμα. Με ένα ζευγάρι καλά και επώνυμα ελαστικά θα αναβαθμιστούν κατακόρυφα τόσο η ασφάλεια όσο και η διασκέδαση και είναι η μόνη αλλαγή που κρίνεται απαραίτητη για το Rock. Τα φρένα είναι άριστα, με εντυπωσιακή τριπίστονη δαγκάνα στο μπροστινό δισκόφρενο και ταμπούρο πίσω. Η λειτουργία τους μαζί με το σύστημα συνδυασμένης πέδησης, που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, καθιστούν σχεδόν αδύνατο το μπλοκάρισμα των τροχών ακόμα και αν το προσπαθήσει ο αναβάτης, ενώ παράλληλα προσφέρουν όση δύναμη και πληροφόρηση χρειάζεται.
Ο ψεκασμός τροφοδοτεί με άμεμπτο τρόπο τον κινητήρα με καύσιμο, με την τελική του Rock να αγγίζει τα 105 χ.α.ω. σε ευθεία. Κατά την διάρκεια της δοκιμής το κοντέρ έδειξε μέχρι και 121 χ.α.ω. σε κατωφέρεια, με την 4η σχέση να έχει χαρακτηριστικά overdrive, μην αφήνοντας τον κινητήρα να μπει στα κόκκινα. Η GPX ανακοινώνει 11 ίππους στον στρόφαλο, που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του παπιού, κάνουν το Rock να επιταχύνει σβέλτα και δεν υποφέρει πουθενά αλλού, πέραν από τον αυτοκινητόδρομο, όπου έτσι κι αλλιώς βρίσκεται στα όριά του.
Όπως συμβαίνει με κάθε κλασσικό παπί που σέβεται τον εαυτό του, ο τομέας που λάμπει είναι η αστική μετακίνηση, καταπίνοντας αποστάσεις και κίνηση, καταφέρνοντας να ελιχθεί ακόμα και στα πιο ασφυκτικά μποτιλιαρίσματα. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση είναι ελάχιστη, με τα 2 λίτρα για κάθε 100 χλμ να είναι ένα άκρως ρεαλιστικό νούμερο. Στα οφέλη ενός παπιού περιλαμβάνονται φυσικά οι ελάχιστες απαιτήσεις του οχήματος από τον αναβάτη του, τόσο με την ημιαυτόματη μετάδοση και την έλλειψη μανέτας συμπλέκτη, όσο και στο κιβώτιο τύπου “μύλο”, το οποίο επιτρέπει στις στάσεις από 4η να γυρίσεις στην 1η, με μία κίνηση λιγότερη. Δύο ακόμη στοιχεία που συνεισφέρουν στο εύκολο και απροβλημάτιστο commuting είναι το εξαιρετικά χαμηλό ύψος της σέλας, στα μόλις 780 χιλιοστά από το έδαφος, και το μικρό βάρος των… 108 κιλών! Διαστάσεις που μετατρέπουν το Rock σε παιχνίδι για όλους και για όλες, ανεξαρτήτως αναστήματος και βάρους.
Οι ενοχλητικοί κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους, με τους ελάχιστους που φτάνουν στον αναβάτη να μην τον απασχολούν πουθενά, ενώ η έγχρωμη LCD οθόνη οργάνων είναι ιδιαίτερα όμορφη με πολύ καλό κοντράστ. Ανακριβής είναι ο δείκτης βενζίνης, ειδικά όσο πιο κοντά πλησιάζει στο κόκκινο, ενώ ακόμα κι όταν ξεκινήσει να αναβοσβήνει σπέρνοντας τον… πανικό -συνήθως μετά από 85-95 χιλιόμετρα- στο βενζινάδικο θα πάρει 2,2-2,3 λίτρα, που σημαίνει ότι υπάρχουν ακόμα 1,7-1,8 λίτρα μέσα στο ρεζερβουάρ. Ικανοποιητικά κρίνονται τα φώτα, χωρίς να εντυπωσιάζουν, με τη μεγάλη σκάλα να έχει καλύτερη απόδοση.
Τα περισσότερα από 300 χιλιόμετρα τέρμα γκάζι, που έγιναν κατά την διάρκεια της δοκιμής του… κύκνου της GPX, άφησαν εξαιρετικές εντυπώσεις, καθώς το Rock δεν διαμαρτυρήθηκε καθόλου, χαρίζοντας κορυφαία αστική εμπειρία σε όλους τους τομείς. Η εξαιρετικά οικονομική του φύση λύνει τα χέρια, όσον αφορά την μετακίνηση με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, ενώ είναι ταυτόχρονα όμορφο, ποιοτικό, άνετο και με δεμένη αίσθηση, αλλά και σβέλτο. Η ήδη χαμηλή τιμή των 2.195€, πέφτει ακόμα χαμηλότερα με την εξαιρετική προσφορά της KSR Hellas που στέλνει το κόστος αγοράς στα μόλις 1.975€!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Αντιπρόσωπος: |
KSR Hellas |
||
Τιμή: |
Σε προσφορά στα 1.975 ευρώ από 2.195 ευρώ |
||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΚΙΤΣΟ |
|||
Μήκος (mm): |
1.920 |
||
Ύψος (mm): |
1.090 |
||
Μεταξόνιο (mm): |
1.240 |
||
Ύψος σέλας (mm): |
780 |
||
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|||
Τύπος: |
Ατσάλινο σωληνωτό |
||
Πλάτος (mm): |
730 |
||
Βάρος κατασκευαστή, κενή / γεμάτη (kg): |
108 |
||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|||
Τύπος: |
Τετράχρονος, αερόψυκτος, μονοκύλινδρος, με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής |
||
Διάμετρος επί διαδρομή (mm): |
52,4 x 57,8 |
||
Χωρητικότητα (cc): |
125 |
||
Σχέση συμπίεσης: |
9,2:1 |
||
Ισχύς (ΗΡ/rpm): |
11 / 8.500 |
||
Ροπή (kg.m/rpm): |
1 / 6.500 |
||
Ειδική ισχύς (ΗΡ/l): |
88 |
||
Τροφοδοσία: |
Ψεκασμός |
||
Σύστημα εξαγωγής: |
1 σε 1 |
||
Σύστημα λίπανσης: |
Υγρό κάρτερ |
||
Σύστημα εκκίνησης: |
Μίζα και μανιβέλα |
||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|||
Συμπλέκτης: |
Ημιαυτόματος, κιβώτιο μύλος 4 σχέσεων |
||
Πρωτεύουσα μετάδοση / σχέση: |
Γρανάζια / - |
||
Τελική μετάδοση / σχέση: |
Με αλυσίδα / - |
||
|
|||
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ |
|||
Ρύθμιση βαλβίδων (km): |
3.000 |
||
Αλλαγή λαδιού (km): |
3.000 |
||
Ποσότητα λαδιού με/χωρίς φίλτρο (l): |
1 |
||
Φίλτρο λαδιού / αλλαγή (km): |
Δεν έχει φίλτρο |
||
ΠΙΣΩ |
|||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ Δυο αμορτισέρ |
|||
ΤΡΟΧΟΣ |
|||
Ζάντα: |
2.75-17-47P Χυτή, αλουμινίου |
||
Ελαστικό: |
Yuanxing |
||
ΦΡΕΝΟ Ταμπούρο, CBS |
|||
|
|||
ΟΡΓΑΝΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ |
|||
Έγχρωμη ψηφιακή LED οθόνη οργάνων με κουμπί soft touch και ενδείξεις ταχύμετρου, στροφόμετρου, μερικού και ολικού χιλιομετρητή, στάθμης βενζίνης, ταχύτητας κιβωτίου, και ρολογιού. Κλειδαριά κεντρικού διακόπτη, μονό και διπλό σταντ, LED φώτα, χειρολαβή συνεπιβάτη, σχάρα μπροστά, αλυσίδα DID, εγγύηση 3 ετών ή 30.000 χλμ |
|||
ΕΜΠΡΟΣ |
|||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι |
|||
Διαδρομή/Διάμετρος (mm): |
- |
||
Ρυθμίσεις: |
- |
||
ΤΡΟΧΟΣ |
|||
Ζάντα: |
2.25-17-38P Χυτή, αλουμινίου |
||
Ελαστικό: |
Yuanxing |
||
ΦΡΕΝΟ Δισκόφρενο 220 mm, CBS |
|||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ |
|||
Μέση |
2,3 |
||
Ελάχιστη |
2,1 |
||
Μέγιστη |
2,6 |
||
Αυτονομία (km): |
173,9 |
||
Αυτονομία ρεζέρβας (km): |
- |
||
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβα (l): |
4 / - |
||
Ανεξαρτητοποιήθηκαν Τζάκρη και Πούλου από τον ΣΥΡΙΖΑ - Αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ
Είδαμε το Αλ Τσαντίρι Νιους: Μας έκανες και γελάσαμε Λάκη - Αντιπολίτευση σκληρή την ώρα που η Αξιωματική Αντιπολίτευση σπαρασσόταν
Από οξεία λευχαιμία και όχι από λοίμωξη του αναπνευστικού ο θάνατος του Μανούσου Μανουσάκη - Η δήλωση της συζύγου του
Οι θρυλικές σειρές του Μανούσου Μανουσάκη που σημάδεψαν την ελληνική μυθοπλασία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr