MotoGP Κατάρ: Δραματικός γύρος με τον Bagnaia να αυξάνει την διαφορά του στο Πρωτάθλημα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 15 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Ο γύρος του Κατάρ χαρακτηρίστηκε από την επανειλημμένη κατάρριψη του ρεκόρ πίστας στα δοκιμαστικά, παρά τα παράπονα των αναβατών για την έλλειψη πρόσφυσης εκτός αγωνιστικής γραμμής, ενώ οι δύο αγώνες Sprint και Κυριακής αποδείχθηκαν για γερά νεύρα, με τον PeccoBagnaia να φεύγει από το Κατάρ έχοντας αυξήσει την διαφορά από τον διώκτη του JorgeMartin.
Αγώνας Sprint: Νίκη Martin και η απόσταση από τον Bagnaia φτάνει μονοψήφιο αριθμό
Ο αγώνας Sprint το Σάββατο χάρισε μπόλικο θέαμα και έβαλε φωτιά στην βαθμολογία του πρωταθλήματος, με τη διαφορά ανάμεσα σε Martin και Bagnaia να μειώνεται στους 7 βαθμούς, ακριβώς τους μισούς από όσους είχαν όταν έφτασαν στην Doha του Κατάρ, ενώ οι δύο πρωταγωνιστές πάλεψαν σκληρά, με αγκώνες, πλαστικά και κάρμπον να σημαδεύονται από τις πολλές επαφές μεταξύ των δύο αναβατών.
Με αυτή του τη νίκη ο Martin αύξησε τον αριθμό των νικών του σε αγώνα Sprint στις 8, απέναντι στις 4 του Πρωταθλητή του ’22. Αντίθετα στους αγώνες της Κυριακής, όπου η μεγαλύτερη διάρκεια συνοδεύεται και από περισσότερους βαθμούς, ο Bagnaia έχει πλέον 7, έναντι των 4 του “Martinator”.
Όπως είχε ήδη φανεί από τα Q2, όπου το ρεκόρ γύρου μειώθηκε σχεδόν κατά 1 δευτερόλεπτο από το προηγούμενο (!), η εκκίνηση του αγώνα Sprint ήταν δυναμιτισμένη. Ο LucaMarini έκανε καλή εκκίνηση από την poleposition και έστριψε πρώτος, μένοντας για περισσότερη ώρα από όση πίστευε και ο ίδιος σε αυτή τη θέση. Είναι κάτι που παραδέχτηκε μετά το τέλος του αγώνα, ενώ το είχε ήδη προβλέψει από την στιγμή που πήρε την πρώτη θέση στην σχάρα εκκίνησης. Ο Ιταλός συνέχισε λέγοντας ότι μετά τον τέταρτο γύρο ήταν καταστροφή και πρέπει να δουν πώς ο Martin καταφέρνει να πηγαίνει καλύτερα κάθε φορά που δεν υπάρχει πρόσφυση.
Η αλήθεια είναι ότι ο Martin είναι από μόνος του ένα αίνιγμα. Δεν μπορεί να περιγραφεί με αριθμούς και στατιστικά, παρά μόνο με το συναίσθημα. Στο Κατάρ όλες σχεδόν οι δοκιμαστικές του εκκινήσεις ήταν καταστροφικές, ενώ το βασικό του παράπονο όλες τις προηγούμενες ημέρες ήταν η έλλειψη πρόσφυσης, εξαιτίας της σκόνης της ερήμου που απλώνεται σαν διάφανη πούδρα πάνω στην άσφαλτο. Το Σάββατο, ωστόσο, κατάφερε όχι μόνο να κάνει εξαιρετική εκκίνηση, αλλά και προσπεράσεις στο όριο της πρόσφυσης.
Μόλις έσβησαν τα φώτα, πάλεψε σκληρά κερδίζοντας αρχικά τον Bagnaia με μία επιθετική αλλά καθαρή κίνηση. Πολύ γρήγορα, όμως, βρέθηκε πίσω από τον μεγάλο αντίπαλο και σκιά του Ιταλού, τον Marc Marquez. Ο όρος σκιά χρησιμοποιείται καθώς στα χρονομετρημένα ακολουθούσε τον Pecco για να εκμεταλλευθεί το slip-streaming του, ενώ στην κατάταξη βρέθηκε για ακόμα μία φορά πίσω από τον Bagnaia. Στον αγώνα οMartin δεν σπατάλησε χρόνο πίσω από τον MarcMarquez, στοχεύοντας αμέσως μετά τον Bagnaia, ενώ και ο DiGiannantonio πλησίαζε, έχοντας ήδη περάσει τον Zarco.
Πριν απ’ όλα αυτά, όμως, και πριν ο Martin χάσει προσωρινά την τρίτη θέση από δικό του λάθος που παραλίγο να τον ρίξει πάνω στον τροχό του AlexMarquez, στις πιο πίσω θέσεις σημειώθηκε μία τριπλή πτώση με εμπλεκόμενους τους EneaBastianini, AleixEspargaro και MiguelOliveira (έσπασε την ωμοπλάτη του ο Πορτογάλος -τεράστιος άτυχος του 2023). Ο Espargaro θα ξαναμπεί στον αγώνα, για να αποσυρθεί λίγο αργότερα (διαγνώσθηκε με κάταγμα περόνης μετά τον αγώνα), ενώ ο Bastianini που επίσης επέστρεψε στην πίστα θα τερμάτιζε στην τελευταία θέση. Γενικότερα, ήταν ένα καταστροφικό σαββατοκύριακο για τον AleixEspargaro, καθώς μετά το πρόστιμο των 10.000€ που δέχτηκε για την σφαλιάρα στο κράνος του Morbidelli στα δοκιμαστικά μαζί με ποινή 6 θέσεων στον αγώνα της Κυριακής, δεν κατάφερε να τερματίσει σε κανέναν από τους δύο αγώνες.
Ο LucaMarini εξακολουθεί να ηγείται της κούρσας, με τον AlexMarquez να βρίσκεται κοντά του. Οι δυο τους μάλιστα καταφέρνουν να ανοίξουν την διαφορά από τους υπόλοιπους στο μισό δευτερόλεπτο. Εκεί ξεκινάνε και οι ταυτόχρονες προσπεράσεις, με τον DiGiannantonio να περνάει τον Marquez και τον Martin αμέσως μετά με μία επιθετική κίνηση να αφήνει πίσω του τον Bagnaia. Η κίνηση αυτή του Ισπανού της Pramac άνοιξε τον δρόμο και στον DiGiannantonio που πέρασε μπροστά, με τον Bagnaia να προσπαθεί να προβάλλει αντίσταση, όμως τελικά έχασε την μάχη. Πιο μπροστά, ο AlexMarquez θα προσπαθήσει χωρίς επιτυχία να περάσει τον LucaMarini.
Εκείνη τη στιγμή ο Martin κλείνει την ψαλίδα από τον Bagnaia, ενώ ο Binder βγάζει εκτός γραμμής και παραλίγο και εκτός πίστας τον MarcMarquez, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να χάσει πολλές θέσεις φτάνοντας στην 9η. Στο τέλος του αγώνα ο Quartararo θα ανέβει από την 13η θέση και θα προσπαθήσει να περάσει τον Marquez στην ευθεία, ο οποίος για να μη συμβεί αυτό κράτησε τόσο πολύ τα φρένα που για να μην πέσει στον μπροστινό του, άνοιξε γραμμή και αναγκαστικά έχασε δύο θέσεις.
Στις πρώτες θέσεις τα πράγματα είναι φανταστικά. Οι Ducati έχουν τοποθετηθεί με χρονολογική σειρά και ο Martin κλείνει την ψαλίδα. Κάνει καθαρές προσπεράσεις και παίρνει το προβάδισμα, ενώ μόλις συμβεί αυτό ξεκινάει να χτίζει διαφορά!
Ο μόνος που έχει τον ρυθμό να τον ακολουθήσει είναι ο DiGiannantonio και οι δυο τους ξεφεύγουν δύο δευτερόλεπτα από τον Marini! Ο AlexMarquez χάνει επίσης την επαφή με τις θέσεις του βάθρου, ενώ και ο Bagnaia δεν μπορεί να κρατήσει τον ρυθμό που πρέπει καθώς βασανίζεται από θέματα με την πρόσφυση. Βρίσκεται έτσι να αμύνεται απέναντι στον Vinales που κατά την διάρκεια των προκριματικών ήταν από τους πιο γρήγορους, ενώ το Σάββατο έκανε σταθερές προσπεράσεις για να ανέβει στην 6η θέση. Κάποια στιγμή ο Bagnaia θα καταφέρει να μειώσει την διαφορά του με τον AlexMarquez, χωρίς όμως να βρεθεί ποτέ σε απόσταση βολής, για να τον περάσει και να κυνηγήσει μία θέση πιο κοντά στο βάθρο.
Το μόνο που του απομένει είναι η ελπίδα να πάρει την νίκη ο DiGiannantonio, κόβοντας έτσι τρεις βαθμούς από τον Martin. Δεν πρόκειται όμως να τον αφήσει ο Ισπανός να κάνει κάτι τέτοιο, ο οποίος έφτασε εκεί παίρνοντας ρίσκο και κάνοντας επιθετικές προσπεράσεις, χαρίζοντας ταυτόχρονα θέαμα.
Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι πράγματι πάρα πολύ μικρή, όμως δεν υπάρχει περιθώριο για προσπέραση του Martin. Παίρνει έτσι μία φανταστική νίκη που δείχνει τον λόγο που είναι τόσο αγαπητός, στην πορεία του για τον τίτλο!
Εντελώς διαφορετικά συναισθήματα θα είχε την Κυριακή, όπου σημείωσε τον χειρότερο τερματισμό του για φέτος.
Αποτελέσματα αγώνα Sprint:
Θέση |
Βαθμοί |
Αναβάτης |
Ομάδα |
Χρόνος / Διαφ. |
1 |
12 |
Prima Pramac Racing |
20:52.6340 |
|
2 |
9 |
Gresini Racing MotoGP™ |
+0.391 |
|
3 |
7 |
Mooney VR46 Racing Team |
+2.875 |
|
4 |
6 |
Gresini Racing MotoGP™ |
+3.370 |
|
5 |
5 |
Ducati Lenovo Team |
+3.957 |
|
6 |
4 |
Aprilia Racing |
+4.239 |
|
7 |
3 |
Red Bull KTM Factory Racing |
+5.761 |
|
8 |
2 |
Monster Energy Yamaha MotoGP™ |
+6.454 |
|
9 |
1 |
GASGAS Factory Racing Tech3 |
+8.285 |
|
10 |
|
Prima Pramac Racing |
+8.314 |
|
11 |
|
Repsol Honda Team |
+9.596 |
|
12 |
|
Red Bull KTM Factory Racing |
+10.173 |
|
13 |
|
Mooney VR46 Racing Team |
+10.646 |
|
14 |
|
CryptoDATA RNF MotoGP™ Team |
+11.117 |
|
15 |
|
Monster Energy Yamaha MotoGP™ |
+12.163 |
|
16 |
|
GASGAS Factory Racing Tech3 |
+12.745 |
|
17 |
|
LCR Honda |
+19.285 |
|
18 |
|
LCR Honda |
+26.238 |
|
19 |
|
36J. Mir |
Repsol Honda Team |
+28.446 |
20 |
|
Ducati Lenovo Team |
+35.553 |
|
ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ |
||||
|
|
Aprilia Racing |
1 laps |
|
ΧΩΡΙΣ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ |
||||
|
|
CryptoDATA RNF MotoGP™ Team |
|
Αγώνας Κυριακής: Όλα τούμπα με τον DiGiannantonio να σημειώνει την πρώτη του νίκη στην μεγάλη κατηγορία
Η μία πολύ κακή εκκίνηση του Martin, που μπορούσε να οδηγήσει μέχρι και σε πτώση, συνοδεύτηκε από την πρώτη νίκη του DiGiannantonio στα MotoGP, ο οποίος μετά το τέλος του αγώνα δεν μάσησε τα λόγια του, και καλά έκανε. “Πήρα εκδίκηση, για όλους όσους δεν με πίστεψαν”, είπε. Η δήλωσή του αυτή θα μείνει στην ιστορία, άσχετα με το αν οι βαθμοί που δίκαια, όμορφα και πολύ σωστά έκοψε από τον Bagnaia θα παίξουν τελικά ή όχι ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση που επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα, τότε η εκδίκηση, όπως την χαρακτήρισε ο ίδιος, θα είναι διπλή.
Ο Martin από την άλλη είχε μία απογοητευτική εμφάνιση στον αγώνα της Κυριακής, κάνοντας ξεκάθαρη την ευθύνη που είχε σε αυτό το αποτέλεσμα το πίσω ελαστικό. Η διαφορά ήρθε έτσι, ξανά σε διψήφιο αριθμό, με τον “Martinator” να σημειώνει το χειρότερό του αποτέλεσμα για φέτος. Ευτυχώς δεν υπήρξαν πτώσεις, παρά το ότι έφτασαν πολύ κοντά σε αυτό και οι δύο πρωταγωνιστές του τίτλου, σε ξεχωριστές περιπτώσεις.
Μόνο στον Sprint κατάφερε ο Martinναξεκινήσει χωρίς προβλήματα, με όλες τις άλλες δοκιμές του να είναι καταστροφικές. Αποτέλεσμα ήταν ο αγώνας να είναι ακριβός αντίθετος από αυτόν του Σαββάτου που χάρισε απολαυστικό θέαμα. Μόνο στους τελευταίους γύρους, όπου όλα πήγαν να ανατραπούν, επέστρεψε η αγωνία και το θέαμα.
Σε μία αντιστροφή ρόλων, ο Bagnaia απέφυγε την κακή εκκίνηση και έφυγε μπροστά, στρίβοντας πρώτος. Αμέσως θα επιχειρούσε να θέσει μία απόσταση ασφαλείας από τον δεύτερο, κάτι που όπως δήλωσε ο ίδιος δεν το κατάφερε. Εκείνη την στιγμή δεύτερος ήταν ο LucaMarini με τον DiGiannantonio τρίτο, δύο αναβάτες που πρωταγωνίστησαν και στο Sprint. Τέταρτος ο AlexMarquez, που επίσης τα πήγε καλά και το Σάββατο, παλεύοντας κάποια στιγμή μέχρι και για την νίκη. Πίσω τους έρχεται ο MarcMarquez που έκανε επίσης καλή εκκίνηση και ακολουθεί ο Zarco, μπροστά από τον Martin που είχε ήδη αρχίσει να νιώθει την πίεση του Vinales.
Στον δεύτερο γύρο, ο Bagnaia φαίνεται να τα καταφέρνει αρχικά, έχοντας 0,6 δευτερόλεπτα απόστασης από τον LucaMarini. Ο AlexMarquez είναι πλέον δεύτερος, με τον DiGiannantonio με τον οποίο έχει κόντρα να ακολουθεί. Πίσω ο Binder πιέζει συνεχώς.
Σημειώνονται δύο εγκαταλείψεις, χωρίς όμως κάποια πτώση. Ο Lecuona της Honda αποσύρεται λόγω τεχνικού προβλήματος αμέσως μετά την εκκίνηση, και ο AleixEspargaro λόγω του πόνου που ένιωθε στην περόνη εξαιτίας της πτώσης του το Σάββατο. Μεγαλύτερο πλήγμα βέβαια έχει δεχθεί η εικόνα του Espargaro, που μάλλον θέλει επειγόντως μαθήματα διαχείρισης θυμού. Τα λάθη των υπολοίπων δεν έλειψαν, με τον Zarco να χάνει τη γραμμή του και να ανοίγεται, αφήνοντας τους Martin και Vinales να περάσουν.
Στην συνέχεια, η απόσταση του Bagnaia από τον δεύτερο ψαλιδίζεται στην μέση, με τη μάχη πίσω του να φουντώνει. Ο DiGiannantonio είναι ξανά τρίτος, κάνοντας ταυτόχρονα τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Martin περνά τον MarcMarquez.
Η μάχη συνεχίζεται με τον Binder να ανεβαίνει θέσεις και τον LucaMarini... να κατεβαίνει. Οι ανακατατάξεις αυτές δεν επηρεάζουν τον Martin που έχει 1,5 δευτερόλεπτο απόσταση με τον αμέσως επόμενο, η οποία θα συνέχιζε να αυξάνεται.
Λίγο αργότερα, ο DiGiannantonio, που δεν θα απειληθεί ποτέ ξεκάθαρα από τον Binder, έχει αρχίσει να πλησιάζει τον Bagnaia. Ήδη από τη μέση του αγώνα και μετά είναι κολλημένος πίσω του.
Την ίδια στιγμή, ο Martin αρχίζει να χάνει με ταχύτητα θέσεις. Πρώτα από τον Marquez και μετά ακολουθεί ο Quartararo. Ο ομόσταυλός του, Zarco, προσπαθεί αλλά δεν καταφέρνει να τον προστατέψει. Στους τελευταίους γύρους μάλιστα θα το παρακάνει και στην προσπάθειά του θα καρφωθεί πάνω στον Marquez, κάνοντας όσους παρακολουθούν να απορούν που έμεινε όρθιος. Υπήρξε επαφή και στην συνέχεια ο μπροστινός τροχός του ξήλωσε ένα κομμάτι της ουράς της Honda, με τον Zarco να πατά εκτός πίστας για να μείνει όρθιος και τον Marquez να μένει σταθερός στην γραμμή του.
Έχουν απομείνει τέσσερις γύροι για την καρό σημαία και ο αγώνας παίρνει δραματική τροπή. OBastianini έχει καταφέρει να περάσει τον Martin, ο οποίος είναι πλέον 10ος. Μπροστά, ο Bagnaia στην πρώτη θέση έχει κολλημένο πίσω του τον DiGiannantonio και οι δυο τους έχουν δημιουργήσει τεράστια απόσταση ασφαλείας από τον LucaMarini που έχει επιστρέψει στο βάθρο. Παίζοντας το ίδιο σενάριο με το Σάββατο, πίσω από τον Ιταλό βρίσκεται ο Vinales.
H Gresini (ή για κάποιους η εργοστασιακή Ducati)επεμβαίνει στέλνοντας σήμα στον DiGiannantonio να γυρίσει στην χαρτογράφηση 8. Λόγω του ότι είναι ένα περίεργο νούμερο -το ίδιο μήνυμα είχε χρησιμοποιηθεί και με τον Lorenzo σε αντίστοιχη περίπτωση παλαιότερα- και επειδή βρίσκεται πολύ κάτω στην λίστα, σαν κάτι που δύσκολα θα χρειαστεί να στείλει η ομάδα, μεταφράζεται σαν να του λένε να αφήσει τον Bagnaia να νικήσει.
Κινήσεις σαν κι αυτή είναι που στερούν όλη την δόξα από τον Bagnaia και κάνουν τον Martin να φαίνεται… μάρτυρας! Από την άλλη ο ίδιος ο DiGiannantonio δήλωσε μετά τον αγώνα ότι το νούμερο 8 δήλωνε κάτι εντελώς διαφορετικό, ότι ήταν προτροπή να ανεβάσει ρυθμό και να επιτεθεί. Σε κάθε περίπτωση, η Ducati δεν πρόκειται να παραδεχθεί ότι έστειλε τέτοια οδηγία σε αναβάτη της. Το Σάββατο πάντως που ο DiGiannantonio βρέθηκε στην ίδια θέση με τον Martin μπροστά του, δεν υπήρξε αντίστοιχο μήνυμα. Θα μπορούσε να είναι απλά ενημέρωση για καλύτερη διαχείριση με βάση το καύσιμο που έχει απομείνει, όμως μέχρι τώρα κανείς δεν έχει χρειαστεί κάτι αντίστοιχο…
Όπως φάνηκε βέβαια, ο DiGiannantonio δεν είχε κανένα ενδοιασμό, καθώς με το να αψηφήσει τυχόν απαγόρευση για προσπέραση στον Peccoδεν έχει τίποτα πλέον να χάσει, μιας και η καριέρα του στα MotoGP, όπως όλα δείχνουν τελειώνει (τουλάχιστον για το 24) γιατί πολύ απλά δεν υπήρξε όσο γρήγορος έπρεπε στο παιχνίδι με τις μουσικές καρέκλες και για κανέναν άλλο λόγο.
Αν ΔΕΝ έκανε την κίνηση, τότε θα είχε να χάσει τη μοναδική του ευκαιρία να γράψει το όνομα του στα βιβλία της ιστορίας ως νικητής σε έναν αγώνα MotoGP. Εκείνη την στιγμή βλέπει το αποκορύφωμα της καριέρας του και κάνει αυτό που πρέπει, και αυτό που όλοι θα θέλαμε ως θεατές. Περνάει μπροστά και κυνηγά τη νίκη!
Ο Bagnaia δεν έμεινε άπραγος, προσπαθώντας στα φρένα της πρώτης στροφής να περάσει ξανά μπροστά, όμως τον ρουφά το slipstreaming και κινδυνεύει να πέσει! Ανοίγει την γραμμή του και βγαίνει εκτός, ευτυχώς για τον ίδιο στο ασφαλτοστρωμένο κομμάτι, γλιτώνοντας παρά τρίχα μία καταστροφική πτώση. Χάνει έτσι δύο δευτερόλεπτα από τον πρώτο DiGiannantonio, όμως η διαφορά του με τον LucaMarini είναι τόσο μεγάλη που παρά το ότι τον πλησιάζει, δεν κινδυνεύει να χάσει την δεύτερη θέση.
Στο τέλος του αγώνα ο Bagnaiaέδειξε τον αθλητικό του χαρακτήρα και έσπευσε να συγχαρεί με όμορφο τρόπο τον DiGiannantonio, φεύγοντας από το Κατάρ με το κεφάλι ψηλά και με 21 βαθμούς διαφορά από τον Martin. Ο τελευταίος ήταν φανερά εκνευρισμένος και προχώρησε σε δριμύ κατηγορώ στη Michelin για το πίσω ελαστικό το οποίο χαρακτήρισε “σκληρό σαν πέτρα”, δηλώνοντας επιπλέον πως “αισθάνομαι πως μου έκλεψαν τον τίτλο.”
Τα πάντα θα κριθούν στην Valencia, με τον αγώνα Sprint να μπορεί να καθορίσει τον τίτλο. Υπομονή μέχρι τον τελευταίο γύρο, λοιπόν, για τις τελικές απαντήσεις!
Αποτελέσματα αγώνα Κυριακής:
Θέση |
Βαθμοί |
Αναβάτης |
ΜΟΤΟ |
Χρόνος / Διαφ. |
1 |
25 |
Gresini Racing MotoGP™ |
41:43.6540 |
|
2 |
20 |
Ducati Lenovo Team |
+2.734 |
|
3 |
16 |
Mooney VR46 Racing Team |
+4.408 |
|
4 |
13 |
Aprilia Racing |
+4.488 |
|
5 |
11 |
Red Bull KTM Factory Racing |
+7.246 |
|
6 |
10 |
Gresini Racing MotoGP™ |
+7.620 |
|
7 |
9 |
Monster Energy Yamaha MotoGP™ |
+7.828 |
|
8 |
8 |
Ducati Lenovo Team |
+8.239 |
|
9 |
7 |
Red Bull KTM Factory Racing |
+11.509 |
|
10 |
6 |
Prima Pramac Racing |
+14.819 |
|
11 |
5 |
Repsol Honda Team |
+14.964 |
|
12 |
4 |
Prima Pramac Racing |
+17.431 |
|
13 |
3 |
Mooney VR46 Racing Team |
+17.807 |
|
14 |
2 |
36J. Mir |
Repsol Honda Team |
+18.673 |
15 |
1 |
GASGAS Factory Racing Tech3 |
+21.455 |
|
16 |
|
Monster Energy Yamaha MotoGP™ |
+21.474 |
|
17 |
|
CryptoDATA RNF MotoGP™ Team |
+22.142 |
|
18 |
|
GASGAS Factory Racing Tech3 |
+27.194 |
|
19 |
|
LCR Honda |
+27.740 |
|
ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ |
||||
|
|
Aprilia Racing |
6 laps |
|
ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ |
||||
|
|
LCR Honda |
|
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr