Η Polaris δημιουργεί το πρώτο Off-road δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών ATV και Snowmobile
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η πολιτεία του Michigan θα δώσει στην Polaris επιδότηση ύψους 700.000 δολαρίων, προκειμένου να δημιουργήσει το πρώτο Off-Road δίκτυο φορτιστών παγκοσμίως, στην Άνω Χερσόνησο του Michigan για την φόρτιση ηλεκτρικών ATV, SSV και Snowmobile. Ο πρώτος στόλος ενοικιαζόμενων ηλεκτρικών Off-Road οχημάτων της Polaris, τα RANGER XP Kinetic, θα ξεκινήσει την λειτουργία του στην περιοχή το 2024.
Μοναδικό χαρακτηριστικό της πολιτείας του Michigan των Η.Π.Α. είναι το ότι αποτελείται από δύο χερσονήσους. Η Άνω χωρίζεται από την Κάτω Χερσόνησο με τα Στενά Μακίνακ, ένα κανάλι 8 χιλιομέτρων. Αυτό συνδέει τη λίμνη Huron με την λίμνη Michigan. Αν και αραιοκατοικημένη, η Άνω Χερσόνησος αποτελεί σημαντικό τουριστικό προορισμό, χάρη του θεαματικού φυσικού περιβάλλοντός της. Ταυτόχρονα έχει ένα εκτενές δίκτυο οργανωμένων μονοπατιών για νόμιμη Off-Road χρήση. Να σημειωθεί εδώ ότι στις Η.Π.Α. τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ αυστηρά όσον αφορά τα φυσικά πάρκα, υπάρχει ωστόσο πρόβλεψη για χρήση συγκεκριμένων εκτάσεων για τα Off-Road οχήματα, πάντα υπό αυστηρή επίβλεψη.
Αυτό σημαίνει ότι τα δίκτυα ανεφοδιασμού των ηλεκτρικών Off-Road δεν θα επεκταθούν ανεξέλεγκτα παντού. Επίσης, η αμερικάνικη εταιρεία διατηρεί στενές σχέσεις τόσο με την ομοσπονδιακή κυβέρνηση των Η.Π.Α. – και τον στρατό της, τον οποίο προμηθεύει με οχήματα– όσο και με τις αρχές των πολιτειών, πράγμα που διευκολύνει τέτοιου είδους κινήσεις.
Το παραπάνω Off-Road δίκτυο φορτιστών της Polaris θα μπορούν να εξυπηρετήσουν τόσο τα ATV και SSV, όσο και τα Snowmobile, με την εταιρεία ήδη να εξελίσσει το δικό της ηλεκτρικό όχημα χιονιού. Ταυτόχρονα, θα μπορεί να υποστηρίξει και διάφορα άλλα ηλεκτρικά οχήματα που έχουν πάρει έγκριση από τις δασικές αρχές της πολιτείας. Παράλληλα, μέσω της επιχείρησης Hamilton’s North Coast Adventures, που δραστηριοποιείται στην Άνω Χερσόνησο, η Polaris θα ξεκινήσει την διάθεση ηλεκτρικών οχημάτων προς ενοικίαση, για τα μονοπάτια της χερσονήσου.
Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2023, ενώ για την εξασφάλιση της απαραίτητης υλικοτεχνικής υποδομής των σταθμών, η Polaris θα συνεργαστεί με την εταιρεία Yota Energy. Η τελευταία έχει πλήρως αυτόνομους σταθμούς φόρτισης οχημάτων, χρησιμοποιώντας μεγάλα φωτοβολταϊκά πάνελ, έχοντας όμως και την δυνατότητα να συνδεθούν με το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.
Το πρόβλημα που ανακύπτει τώρα, είναι το τι θα κάνουν οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων – και οι ενοικιαστές – όση ώρα (ή ώρες) θα φορτίζει το ATV/SSV/Snowmobile τους. Πιθανόν, η Polaris να έχει ήδη μεριμνήσει γι’ αυτό, διαθέτοντας σε κάθε σταθμό κάποιο άλλο ενοικιαζόμενο όχημα που θα είναι ήδη φορτισμένο, προκειμένου οι χρήστες να μπορούν να αφήσουν το ένα να φορτίζει και να συνεχίζουν με το άλλο. Από την άλλη, θα μπορούσαν να παραμείνουν στο σημείο για διάφορες δραστηριότητες και διαμονή σε καταφύγια.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr