Η Τσικνοπέμπτη σύμφωνα με τα στοιχεία του efood: Περισσότερες από 2,5 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο - To χοιρινό σουβλάκι η πιο δημοφιλής προτίμηση
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Η Τσικνοπέμπτη είναι συνδεδεμένη με την ελληνική παράδοση, αποτελώντας την κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της μεγάλης νηστείας της Σαρακοστής. Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
Επισκεφθείτε το efood και στα:
- e-food.gr
- facebook.com/efood.gr
- instagram.com/efoodgr/
- linkedin.com/company/e-food-gr
- youtube.com/user/efoodgr
Ένας νεκρός και μία τραυματίας από δολοφονική επίθεση με πυροβολισμούς κατά αυτοκινήτου στο Βύρωνα: Οι εκτιμήσεις της ΕΛΑΣ
Από το Γαλάτσι στο ΣΕΦ και ξανά στο Γαλάτσι: Το παρασκήνιο της ομιλίας Ράμα στην Αθήνα και η ενόχληση της κυβέρνησης
Live η κακοκαιρία – εξπρές με καταιγίδες, ανέμους και πτώση της θερμοκρασίας: Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Μαρίνα Σαττι: Η πρώτη ανάρτηση μετά την εμφάνισή της στη Eurovision και η αποθέωση στα backstage
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr