Η Lidl Ελλάς κάνει πραγματικότητα το αύριο που φανταζόμαστε
Η νέα τηλεοπτική ταινία της εταιρείας με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη παρουσιάζει τις πολύπλευρες δράσεις της Lidl Ελλάς στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Η Lidl Ελλάς φαντάζεται ένα καλύτερο αύριο για την κοινωνία, το περιβάλλον και τους ανθρώπους. Αλλά δε μένει εκεί. Μέσα από πολύπλευρες δράσεις φροντίζει να βρίσκει τρόπους, ώστε να κάνει αυτό το καλύτερο αύριο πραγματικότητα, σήμερα.
Όλοι φανταζόμαστε το αύριο με περισσότερο πράσινο και λιγότερο πλαστικό. Αλλά και με χαμόγελα που δε σβήνουν ποτέ και παιδιά που παραμένουν παιδιά. Με βλέμματα ζεστασιάς και νέες ιδέες που οδηγούν σε νέες συνήθειες.
Αυτό το αύριο αποτυπώνεται στη νέα ταινία εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, η οποία βρίσκεται στον τηλεοπτικό αέρα από τις 15 Ιανουαρίου 2024. Πρωταγωνιστής ο σεναριογράφος, θεατρικός συγγραφέας και πολύτιμος πρεσβευτής της Lidl Ελλάς, Γιώργος Καπουτζίδης. Μέσα από την ταινία οι τηλεθεατές παρακολουθούν τον πρωταγωνιστή να γράφει το επόμενό του σενάριο, για το αύριο που φαντάζεται. Κάνοντας ένα ταξίδι στις σκέψεις του Γιώργου Καπουτζίδη, μεταφερόμαστε νοερά σε διαφορετικά μέρη που τον οδηγούν και τον εμπνέουν με κοινό παρονομαστή την παρουσία της Lidl.
Με τη νέα της ταινία η Lidl Ελλάς συνοψίζει τις σημαντικότερες δράσεις της για το κοινό καλό, τις οποίες στηρίζει με συνέπεια και υπευθυνότητα: ενέργειες αναδάσωσης και περιβαλλοντικής αποκατάστασης, δράσεις στήριξης σε κοινωφελείς οργανισμούς με χρηματικές και προϊοντικές δωρεές, χορηγίες σε προγράμματα ενάντια στη βία κατά των παιδιών και την ισορροπημένη διατροφή.
Η Lidl Ελλάς, εδώ και 24 χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα μας, αποδεικνύει στην πράξη πως το καλύτερο αύριο δε χρειάζεται να είναι ένα ακόμα σενάριο, αλλά μία πραγματικότητα που μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για ακόμα περισσότερο καλό.
Η ταινία απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δημιουργική ιδέα, οι άνθρωποι της Boo Productions με τον συντονισμό της παραγωγής, ο σκηνοθέτης Βαρδής Μαρινάκης που οπτικοποίησε την ιστορία με τη δημιουργική του ματιά.
Απολαύστε την ταινία
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
linkedin.com/company/lidl-hellas
Αυτονόητη η κυκλοφορία τρένων μόνο στα τμήματα με έγκριση ασφαλείας - Νέα πρόστιμα σε ΟΣΕ και Hellenic Train
«Βαθμό» στους...καθηγητές τους θα βάλουν οι φοιτητές - Θα κρίνουν τον τρόπο διδασκαλίας, τη μεταδοτικότητα και την προθυμία
Απίστευτη καταγγελία: Πήραν το 100 για περιστατικό κλοπής και αρνήθηκε να πάει - «Μας είπαν δεν μπορούν να έρθουν»
Από τη Μαρία Κάλλας στον Στέλιο Καζαντζίδη και τον Γκαμπίτο: Βιογραφίες που φωτίζουν το χθες και εμπνέουν το σήμερα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr