Το efood δημιούργησε μια νέα λειτουργία έκτακτης ανάγκης για τους διανομείς του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τo efood, έχοντας ως κεντρική προτεραιότητα την ασφάλεια του στόλου διανομής του, δημιούργησε μια νέα λειτουργία έκτακτης ανάγκης, με την οποία οι διανομείς μπορούν άμεσα να καλέσουν σε βοήθεια, σε περιπτώσεις που βρίσκονται σε κίνδυνο.
Η νέα λειτουργία, έχει ενσωματωθεί στο efood riders app, την εφαρμογή που χρησιμοποιούν οι διανομείς κατά την εργασία τους, και συνδέεται με το 112, τον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης, πραγματοποιώντας άμεσα -με το πάτημα ενός κουμπιού - δωρεάν κλήση προς τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
Το efood αποτελεί σήμερα μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες με υπηρεσίες delivery στην ελληνική αγορά, εντάσσοντας στο δυναμικό του περισσότερους από 4.000 διανομείς σε όλη την Ελλάδα.
Ενεργό μέρος της στρατηγικής του efood είναι η δημιουργία των καλύτερων συνθηκών εργασίας και ασφάλειας για τους διανομείς του. Για το λόγο αυτό, τους παρέχει τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό, δημιουργεί εκπαιδευτικό υλικό για την ασφαλή οδήγηση, το οποίο διαθέτει μέσα από την πλατφόρμα riders academy και ενεργοποιεί άμεσα τις διαδικασίες για την ασφάλεια των διανομέων, σε περιπτώσεις έκτακτων καιρικών φαινομένων ή καταστάσεων.
«Ψυχρολουσία» για τους αγρότες: Αντί να λάβουν την ενίσχυση, ο ΕΛΓΑ τους πήρε τα χρήματα πίσω - Το υπουργείο «τα ρίχνει» σε εργαζόμενο
Καθηγητής που ήθελε να «σπάσει» κατάληψη έπιασε δάχτυλα μαθητή με κόφτη - Ο 17χρονος τού φώναζε να σταματήσει
Καρυστιανού: Το σύστημα αποκαλύπτει και πάλι το μίσος και τη διαβολή σε βάρος μου
Η Μίνα Καραμήτρου μιλάει μόνο σε... δύο τύπους από σπίτι: Δύο Τύποι Απο Σπίτι (Ep9)
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




