Δυναμική παρουσία των METRO Cash & Carry στη Ho.Re.Ca. 2022
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Δυναμικό «παρών» έδωσαν και φέτος στην Έκθεση Ho.Re.Ca. τα METRO Cash & Carry, αποδεικνύοντας έμπρακτα την υποστήριξή τους στους εκπροσώπους στον κλάδο και αναδεικνύοντας, για μια ακόμη φορά, τη σταθερή δέσμευσή τους, να προσφέρουν κορυφαίες υπηρεσίες και προϊόντα στους πελάτες τους. Στο εντυπωσιακό και λειτουργικό περίπτερο της αλυσίδας, οι επισκέπτες της Έκθεσης γνώρισαν από κοντά τις πρωτοποριακές για τον κλάδο υπηρεσίες της αλυσίδας και συνομίλησαν με τους εκπροσώπους της από όλη την Ελλάδα.
Στην έκθεση παρουσιάστηκαν:
- Το νέο e-shop της αλυσίδας και το πρώτο στην αγορά που απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες.
- Η υπηρεσία διανομής σε όλη την Ελλάδα.
- Το πρόγραμμα Επαγγελματικής Καθοδήγησης με τίτλο «Πετυχαίνουμε μαζί», σχεδιασμένο ειδικά για τους πελάτες Ho.Re.Ca..
Η επισκεψιμότητα στο περίπτερο των METRO Cash & Carry ήταν ιδιαίτερα αυξημένη και οι επαγγελματίες πελάτες της αλυσίδας έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα όσα είχαν να μοιραστούν μαζί τους οι εξειδικευμένοι Σύμβουλοι Πωλήσεων που βρίσκονταν στο χώρο καθ’ όλη τη διάρκεια της Έκθεσης. Αξιοσημείωτο είναι το ενδιαφέρον για το νέο e-shop που παρουσιάστηκε πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της έκθεσης και προσέλκυσε το ενδιαφέρον των υφιστάμενων αλλά και των νέων πελατών της αλυσίδας που επισκέφθηκαν το περίπτερο και πραγματοποίησαν την εγγραφή τους.
Η Έκθεση Ho.Re.Ca. πραγματοποιήθηκε από τις 11 έως τις 14 Φεβρουαρίου στο εκθεσιακό κέντρο METROPOLITAN EXPO.
Παρουσιάστηκε το e-shop αποκλειστικά για επαγγελματίες
Για πρώτη φορά παρουσιάστηκε η πρωτοποριακή υπηρεσία e-shop των METRO Cash & Carry, που σχεδιάστηκε ειδικά για επαγγελματίες του κλάδου σε όλη τη χώρα, από τα μεγάλα αστικά κέντρα, έως τις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, εκεί όπου δεν υπάρχει πρόσβαση σε φυσικό κατάστημα! Πρόκειται για μία ιδιαίτερα εύχρηστη πλατφόρμα που σχεδιάστηκε εξ’ ολοκλήρου από την ομάδα Πληροφορικής της METRO και αντικατοπτρίζει πλήρως τις ανάγκες των πελατών της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα καθώς έχει την πρόσθετη δυνατότητα να δείχνει συναφές κωδικολόγιο ανάλογα με το επάγγελμα του χρήστη.
Έτσι, ο πελάτης, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, έχει πρόσβαση σε όλη την ποικιλία των προϊόντων, στις εκπτώσεις και προσφορές που ισχύουν στα φυσικά καταστήματα, επιλέγει ημέρα, ώρα και τρόπο παράδοσης, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να ορίσει πολλαπλούς χρήστες του λογαριασμού του για την καλύτερη διαχείριση των αναγκών του.
Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση για κάθε πελάτη
Με κύριο όχημα την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, οι πελάτες των METRO Cash & Carry, εξυπηρετούνται από ένα πλήρως στελεχωμένο δίκτυο 86 Συμβούλων Πωλήσεων ειδικά για πελάτες Ho.Re.Ca., σε όλη την Ελλάδα και ένα άρτια οργανωμένο δίκτυο διανομής 100 και πλέον οχημάτων με δυναμική παράδοσης περισσότερων από 1.000 παραγγελιών ημερησίως. Η ομάδα αυτή, παράλληλα με το εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας σε 50 σημεία σε όλη την Ελλάδα, καθιστά τα METRO Cash & Carry, τη Νο1 αλυσίδα χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα, με προϊόντα και υπηρεσίες, ειδικά σχεδιασμένα για τις απαιτήσεις των επαγγελματιών της Εστίασης και του Τουρισμού!
Το παρών έδωσαν και οι συνεργάτες του Προγράμματος Επαγγελματικής Καθοδήγησης HO.RE.CA των METRO Cash & Carry με τίτλο «Πετυχαίνουμε μαζί». Ο Executive Chef, Ιωάννης Παρίκος και ο Ιδιοκτήτης της Bar Solutions, Σπύρος Κερκύρας, συναντήθηκαν με πελάτες της αλυσίδας και τους παρείχαν εξειδικευμένες συμβουλές.
Αυξάνεται η συμμετοχή στις εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ: Ψήφισαν 38.000 πολίτες μέχρι τις 14:00 - Δείτε όλες τις εξελίξεις
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Νεκρός βρέθηκε Ισραηλινός ραβίνος - «Αντισημιτική τρομοκρατική ενέργεια»
Κομμωτήριο στον Ασπρόπυργο παρείχε και... ροζ υπηρεσίες
Η Adele αποχαιρετά το κοινό της: «Νιώθω εξαντλημένη συναισθηματικά και σωματικά»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr