Γιώργος Αλκαίος: «Έκανα φίλη μου την κατάθλιψη» - Η εξομολόγηση για τα χάπια και η απόφαση να μη γίνει πατέρας
«Ο άνθρωπος γεννιέται με κατάθλιψη. Όλοι έχουμε γαλουχηθεί στην κατάθλιψη», εξομολογήθηκε ο γνωστός τραγουδιστής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο Γιώργος Αλκαίος παραχώρησε μια σπάνια συνέντευξη στο ένθετο «Secret» και τη Σάσα Σταμάτη μιλώντας μεταξύ άλλων για την προσωπική του μάχη με την κατάθλιψη αλλά και για τις συνειδητές επιλογές που έκανε στη ζωή του.
«Πήρα χάπια για δύο εβδομάδες»
Ο τραγουδιστής αποκάλυψε ότι δοκίμασε φαρμακευτική αγωγή για την κατάθλιψη, ωστόσο για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. «Πήρα χάπια για την κατάθλιψη για πολύ λίγο καιρό, δηλαδή δύο εβδομάδες, και επειδή με τρελάνανε, επειδή εγώ έχω εσωτερική τρέλα, είπα να τα αφήσω και να κάνω "φίλη μου" την κατάθλιψη», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όταν ρωτήθηκε για τη διάρκεια της κατάθλιψης, απάντησε με έναν ιδιαίτερο τρόπο: «Είμαι 53 στα 54, νομίζω 53 χρόνια. Νομίζω ότι όλοι έχουμε κάποιο είδος κατάθλιψης. Ο άνθρωπος γεννιέται με κατάθλιψη. Όλοι έχουμε γαλουχηθεί στην κατάθλιψη».
Αναφερόμενος στην προσωπική του ζωή, ο Γιώργος Αλκαίος εξήγησε γιατί έχει επιλέξει να κρατά χαμηλό προφίλ: «Επειδή έβλεπα πώς κινείται ο χώρος, έβλεπα ότι αν ασχοληθούν με τη ζωή σου και δώσεις το δικαίωμα, θα ασχολούνται μόνο με τη ζωή σου. Και το μόνο που δεν ήθελα είναι να ασχολούνται μόνο με τη ζωή μου. Δεν πιστεύω ότι ενδιαφέρει και κανέναν. Είμαι καλά και περνάω καλά».
Ο τραγουδιστής απέφυγε να αποκαλύψει αν βρίσκεται αυτή την περίοδο σε σχέση, απαντώντας με νόημα: «Και να έχω κάτι αυτή την περίοδο, ωραία δεν είναι;».
Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε και η τοποθέτησή του σχετικά με την πατρότητα, καθώς δήλωσε πως από νεαρή ηλικία είχε αποφασίσει να μη κάνει παιδιά. «Έχω δηλώσει ότι δεν θέλω να κάνω παιδιά. Να τα φέρω εδώ; Γιατί; Τι μου κάναν τα παιδιά; Να κάνουν τι; Να τρέχουμε από πίσω στα αστυνομικά τμήματα στα 12 τους; Δεν μπορώ να μπω σε αυτήν την κατάσταση. Είναι τρελοί όλοι στον πλανήτη, μην τον αποτρελάνουμε».
Και συμπλήρωσε: «Για μένα ή κάνεις παιδί και τελειώνει η ζωή σου - για μένα προσωπικά. Θα αφιερωθείς στον άνθρωπο, μεγαλώνεις έναν άνθρωπο, δεν γίνεται να λείπεις από αυτόν τον άνθρωπο, πόσο περισσότερο και η μάνα ως μάνα, αλλά και ο πατέρας».
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



