Φασουλής: Βεβαίως και θα ξαναέπαιζα με τον Φιλιππίδη, γιατί να μην παίξω;
«Δεν έχω καθόλου τηλεοπτικές προτάσεις, μόνο για κριτή με παίρνουν»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Χωρίς δεύτερη σκέψη θα συνεργαζόταν ξανά με τον Πέτρο Φιλιππίδη ο Σταμάτης Φασουλής, όπως δήλωσε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης.
Μιλώντας στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ», ο δημοφιλής ηθοποιός και σκηνοθέτης της παράστασης «Η κόμισσα της φάμπρικας» αναρωτήθηκε ρητορικά «γιατί να μην παίξω; Βεβαίως και θα ξαναέπαιζα με τον Φιλιππίδη», όταν ρωτήθηκε σχετικά ενώ είπε ότι «έχουμε μια γενικότερη έξαρση political correctness. Γιατί να πρέπει να κόψουμε τα μισά επίθετα, πολλές φορές λέμε με γλυκό τρόπο κάποιες λέξεις όπως χοντρούλης και τσουπωτή».
Για τη δε καριέρα του, παραδέχθηκε ότι «δεν έχω τηλεοπτικές προτάσεις, στα σίριαλ ούτε να με δουν δεν θέλουν. Μπορεί να έχουν και δίκιο, δεν ξέρω… Για κριτή, με φωνάζουν, εκεί δεν έχω παράπονο, αλλά να παίξω έναν ρόλο, δεν με έχει φωνάξει κανείς».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




