Η Νίκη Βίσση ξεσπά για τη φωτιά στο Μάτι: «Zω στο υπόγειο του καμένου σπιτιού μου» (vid)
Παράλληλα, αποκάλυψε ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι στην περιοχή που ζουν ακόμα με συσσίτια του στρατού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το σπίτι της Νίκης Βίσση στο Μάτι Αττικής κάηκε ολοσχερώς τον περασμένο Ιούλιο, ενώ από θαύμα γλίτωσαν η μητέρα της, η κόρη της και ο σύζυγός της. Το πρωί της Μ. Δευτέρας, η αδελφή της Άννας Βίσση, μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» και συγκλονίζει με την κατάθεση ψυχής που κάνει.
Πιο συγκεκριμένα, υποδέχτηκε τον δημοσιογράφο της πρωινής εκπομπής στο υπόγειο που έχει μεταμορφωθεί πλέον στο μέρος, όπου μένει η οικογένεια, αφού το υπόλοιπο σπίτι καταστράφηκε και έδειξε στην κάμερα τη μοναδική οικογενειακή φωτογραφία που διασώθηκε από την πυρκαγιά.
«Μένω στο υπόγειο το οποίο επισκευάσαμε -γιατί κι εδώ κατέβηκε η φωτιά- αλλά αποφασίσαμε να μη φύγουμε ποτέ γιατί εδώ είναι ο τόπος μας. Ο χειμώνας βγήκε δύσκολα. Βάλαμε νάιλον από πάνω για τη μόνωση, γιατί και το κρύο που αντιμετωπίσαμε ήταν δυσάρεστο και η υγρασία, νερά. Τις πρώτες μέρες είχα πάει στην Άννα. Μετά ήταν δική μας απόφαση να παραμείνουμε εδώ. Δεν θέλαμε να απομακρυνθούμε. Βολεύτηκα σε μια μικρή κουζινίτσα που έχω φτιάξει με τα πιατάκια και τα ποτηράκια μου», είπε μεταξύ άλλων.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



