Ναταλία Τσαλίκη: «Δεν θα ήμουν έτσι αν δεν είχα περάσει τη “φάση της βλακείας”»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η Ναταλία Τσαλίκη βρέθηκε καλεσμένη στο «Καλύτερα Αργά» όπου μίλησε στην Αθηναΐδα Νέγκα για την πορεία της στην υποκριτική, τις φάσεις της ζωής της αλλά και το πώς είναι η ίδια ως δασκάλα υποκριτικής.
Αναφερόμενη στη ζωή της η Ναταλία Τσαλίκη ανέφερε: «Έχω περάσει τη φάσης βλακείας. Δεν θα ήμουν έτσι αν δεν την είχα περάσει. Μου αρέσει να τις περνάω όλες τις φάσεις. Αυτό λέω και στους μαθητές μου: “Όταν παίζετε πρέπει να είστε βλάκες”».
Και εξήγησε: «Όταν κάνεις έναν ρόλο ερωτευμένου πρέπει να είσαι… ηλίθιος γιατί γινόμαστε ηλίθιοι όταν ερωτευόμαστε και κάνουμε ό,τι βλακεία μπορεί να υπάρξει στον κόσμο. Για να είμαστε πιστευτοί στο κοινό πρέπει να είμαστε… βλάκες, δεν μπορούμε να κάνουμε τους έξυπνους», είπε η Ναταλία Τσαλίκη καλεσμένη στο Action 24.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



