Στην Άννα Βίσση γιόρτασε την νίκη στο Conference League η ομάδα του Ολυμπιακού
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο τελευταίο live που έκανε η Άννα Βίσση στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται, διασκέδασαν οι παίκτες του Ολυμπιακού μετά την κατάκτηση του Conference League έναντι της Φιορεντίνα.
Παναγιώτης Ρέτσος, Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος και Αλέξανδρος Πασχαλάκης το «έκαψαν» στην Άννα Βίσση, με τη δημοφιλή τραγουδίστρια να τους… τρολάρει, βάζοντας τον ύμνο του Παναθηναϊκού. Άλλωστε είναι γνωστό, ότι η Άννα Βίσση λατρεύει τον Παναθηναϊκό.
Σε άλλο σημείο του προγράμματος, η Άννα Βίσση είπε στον Αλέξανδρο Πασχαλάκη: «Έχεις πάρα πολύ ωραία μάτια εσύ. Μου φαίνεται ότι τον “λεκέ” πρέπει να τον έχουν γράψει για σένα».
Λίγο αργότερα, ανέβηκε στη σκηνή ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης με την κούπα στα χέρια του και είπε με το μικρόφωνο στον κόσμο: «Παιδιά ακούστε λίγο. Σίγουρα δεν είναι όλοι εδώ πέρα μέσα Ολυμπιακοί, αλλά αυτή η κούπα είναι για την Ελλάδα και πρέπει να το χαρούμε όλοι μαζί. Την φέραμε σε ελληνικά χώματα».
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



