Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους: «Επιστρέφω του χρόνου στην τηλεόραση»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους ήταν καλεσμένη στην εκπομπή Mega Καλημέρα και την Ελεονώρα Μελέτη και μίλησε για την ψυχοθεραπεία, την ηλικία της και την επιστροφή της στην τηλεόραση.
«Δεν έχω κανένα θέμα με την ηλικία. Ο λόγος που τη λέω είναι ότι πρέπει να γιορτάζουμε τα χρόνια που ζούμε. Άλλοι δεν έχουν την ευκαιρία. Είμαι 49 στα 50. Μου έχει φερθεί καλά ο χρόνος, από εκεί και πέρα δεν πολύ τρελαίνομαι για τις πολλές αισθητικές επεμβάσεις. Έχω δει αποτελέσματα που με τρομάζουν, προτιμώ να μεγαλώνω όσο γίνεται πιο φυσικά, κάνοντας κάποια πράγματα για να βοηθήσω τον εαυτό μου» ανέφερε η ηθοποιός.
«Κάνω ψυχοθεραπεία και τη θεωρώ απαραίτητη στη ζωή ενός ανθρώπου. Θεωρώ ότι θα πρέπει να επιβάλλεται κατά κάποιον τρόπο. Τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δε δεις εσένα. Δε με ενδιαφέρει τόσο πολύ να είμαι τόσο αρεστή και ευχάριστη πάντα. Η νεότητα έχει πολύ συγκεκριμένους τρόπους άμυνας στα πράγματα. Μεγαλώνοντας μπορείς να τα διαχειριστείς αλλιώς», πρόσθεσε η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους.
«Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
«Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




