Τάκης Παπαματθαίου: «Σπούδασα στη Νομική, δούλευα σε τράπεζα και επέλεξα το χάος»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στην εκπομπή Στούντιο 4 ήταν καλεσμένος ο γνωστός ηθοποιός, Τάκης Παπαματθαίου, ο οποίος μίλησε για την επιλογή του να ασχοληθεί με την υποκριτική ενώ είχε ήδη κάνεις τις σπουδές του στη Νομική και εργαζόταν σε τράπεζα.
«Ενώ ήμουν στη Νομική δούλευα σε τράπεζα με ένα χοντρό τσατσιλίκι. Κάποια στιγμή έφαγα μια φλασιά και είπα “έχω δει τον θάνατό μου;”, “έχω δει ότι θα τελειώσω τη ζωή μου σε μία τράπεζα έστω και διευθυνταράς; Όχι!”, και επέλεξα το χάος.
Ασχολήθηκα με την υποκριτική από μία παράσταση στη Νομική. Έπαιζαν τη Λυσιστράτη, τη σκηνοθετούσε ο Γιώργος Λαζάνης και πήγα να παίξω μουσική. Μου ζήτησε να παίξω έναν ρόλο και μου είπε "τι σπουδάζεις; Νομική; Σε βλέπω στο θέατρο”», είπε.
Σε άλλο σημείο ανέφερε πως «Ο φακός γενικά είναι ένα μέσο εξαπάτησης. Το να παίζεις τηλεόραση και να παίζεις θέατρο είναι άλλο επάγγελμα, όχι άλλο είδος υποκριτικής» είπε. Και πρόσθεσε: «αυτά που μπορεί να δώσει ένας ηθοποιός δεν φαίνονται στην τηλεόραση. Στην τηλεόραση έλεγα τα περισσότερα όχι».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




