Σωτήρης Λαμάι από Survivor: «Εχω βιώσει πολύ ρατσισμό λόγω αλβανικής καταγωγής»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Kαλεσμένος στην εκπομπή «Γεια Σου» βρέθηκε ο Σωτήρης Λαμάι, λίγες ημέρες μετά την αποχώρησή του από το Survivor. Ο πρώην παίκτης αναφέρθηκε στον ρατσισμό που έχει βιώσει για την καταγωγή του και αφηγήθηκε τα ρατσιστικά σχόλια που έχει δεχτεί στο παρελθόν.
«Ηρθα από την Αλβανία στην Ελλάδα πριν από 34 χρόνια. Είμαστε έξι παιδιά και είμαι ο πιο μικρός από την οικογένεια. Στην αρχή ήρθε ο πατέρας μου με τον αδερφό μου, τον προτελευταίο να μαζέψουν κάποια χρήματα. Εμειναν περίπου δύο χρόνια. Και αποφασίσαμε να φύγουμε όλοι μαζί. Μια πολύ πολύ φτωχή οικογένεια, πολύ ταλαιπωρημένη αλλά με αξίες και ήθος. Η μάνα μου θα μιλήσει πάντα για ανθρωπιά και σεβασμό, για πειθαρχία» είπε αρχικά.
«Εχω δεχθεί μέγα ρατσισμό, περπατάγαμε και νιώθαμε ότι είμαστε εξωγήινοι. Εγώ ένιωθα άσχημα μέσα μου και έλεγα "γιατί; Τι έχει παραπάνω άλλος;"Δύο μάτια, δυο χέρια… δηλαδή κάποια πράγματα πολύ αυτονόητα στην ανθρωπιά. Πλέον στην πορεία βλέπεις ότι ο κόσμος έχει εξελιχθεί και γενικά στην Ευρώπη και πλέον είναι όλα σεβαστά» πρόσθεσε ο Σωτήρης Λαμάι.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



