Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι: Ο οίκος Chanel έκανε τη διαφορά με ένα άλογο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο γαλλικός οίκος μόδας Chanel πρωτοτύπησε στέλνοντας ένα άλογο να κάνει πασαρέλα στην επίδειξή του Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι.
Το ζώο ίππευε η Σαρλότ Κασιράγκι, ανιψιά του πρίγκιπα Αλβέρτου του Μονακό και δεινή αναβάτρια σε ιππικούς αγώνες με εμπόδια, η οποία είναι επίσης πρέσβειρα της Chanel.
Φορώντας ένα σακάκι Chanel σε μαύρο τουίντ, η Κασιράγκι εμφανίστηκε στην αρχή του σόου να ιππεύει το άλογο κάνοντας αρκετές βόλτες γύρω από την πασαρέλα, η οποία είχε σχεδιαστεί για να μοιάζει με πίστα προπόνησης για άλογα. Τα υπόλοιπα μοντέλα, αυτήν τη φορά πεζή, βγήκαν στην πασαρέλα μετά.
Η επίδειξη στο Γραν Παλέ Εφεμέρ, έναν εκθεσιακό χώρο στο Παρίσι, είχε την υπογραφή της Βιρζινί Βιάρ που ανέλαβε καθήκοντα καλλιτεχνικής διευθύντριας στη Chanel το 2019, μετά τον θάνατο του Καρλ Λάγκερφελντ.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



