Παπαδόπουλος: Αυτό άλλαξα στο σποτ «Μένουμε Σπίτι» για να μην κινδυνεύσω να φάω γιαούρτι
Ο παρουσιαστής και ηθοποιός αποκάλυψε ότι αρχικά δεν ήταν θετικός στο να αναλάβει την προώθηση του σποτ, αλλά ένα τηλεφώνημα του άλλαξε τη γνώμη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μεγάλος ντόρος έχει δημιουργηθεί όλο αυτό τον καιρό με την καμπάνια της κυβέρνησης «Μένουμε σπίτι», όπου πρωταγωνιστεί ο Σπύρος Παπαδόπουλος. Ο γνωστός ηθοποιός παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» και αποκάλυψε ότι αρχικά δεν ήταν θετικός στο να αναλάβει την προώθηση του σποτ, καθώς θεώρησε ότι η ευθύνη ήταν βαριά για του ώμους του: «Με πήραν τηλέφωνο, μου εξήγησαν το περιεχόμενο του σεναρίου και η πρώτη αντίδρασή μου ήταν πως εγώ δεν θέλω να πάρω πάνω μου όλο αυτό το βάρος, δηλαδή να θεωρηθώ υπεύθυνος και να κλείσω τον κόσμο στα σπίτια του».
Ωστόσο, οι αντιστάσεις του μειώθηκαν όταν «κάποιοι ειδικοί γιατροί από το γραφείο του πρωθυπουργού με πήραν τηλέφωνο και μου εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους έπρεπε, πάση θυσία, να γίνει και να κυκλοφορήσει αυτό το σποτάκι στα media».
Μάλιστα, είχε και μια ένσταση όσον αφορά το κείμενο της διαφήμισης, στο σημείο όπου αναφέρεται στους «παππούδες και τις γιαγιάδες»: «Μοναδική μου ένσταση ήταν η λέξη "ηλικιωμένοι". Επειδή, λοιπόν, δεν είμαι τζόβενο, επειδή λόγω ηλικίας 65 ετών θα ήταν γελοίο εγώ να χαρακτηρίζω τους άλλους "ηλικιωμένους", με τον κίνδυνο να φάω γιαούρτια. Γι’ αυτό σκέφτηκα και το άλλαξα με τις λέξεις "παππούδες και γιαγιάδες"».
Η επίθεση των γαλάζιων βουλευτών κατά του ΥΠΑΑΤ για το «Μέτρο 23», το φρέσκο γάλα του Σαμαρά ο Νικολόπουλος που στέκεται πίσω από τον Σαμαρά
Πώς «διαβάζει» η κυβέρνηση το τοπίο και γιατί έρχονται νέα… γαλάζια ραντεβού
Όπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε χέρια»
Τριπλάσιοι φόροι στα ακίνητα από το 2027: Τι φέρνει το νέο Τέλος Τοπικής Ανάπτυξης
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




