Κορονοϊός: Τρία κρούσματα στο Αγία Ολγα - Νοσούν 48 υγειονομικοί, 300 σε καραντίνα
Εκκληση από την ΠΟΕΔΗΝ για μεγαλύτερη προστασία στους υγειονομικούς υπαλλήλους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρία ακόμα κρούσματα κορονοϊού επιβεβαιώθηκαν σε νοσοκομείο της Αθήνας και συγκεκριμένα στο «Κωνσταντοπούλειο» στη Νέα Ιωνία. Τρεις εργαζόμενοι, μεταξύ των οποίων κι ένας γιατρός βρέθηκαν θετικοί στον ιό, ενώ 10 άτομα έχουν μπει σε καραντίνα, σε κατ' οίκον περιορισμό.
Υπενθυμίζεται ότι η οδηγία του ΕΟΔΥ προς το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό αφορά σε επταήμερη καραντίνα εν αντιθέσει με τον υπόλοιπο πληθυσμό, όπου συστήνεται απομόνωση 14 ημερών.
Πλέον με τα τρία κρούσματα στην Αγία Ολγα, τα οποία επιβεβαιώθηκαν κι από τον πρόεδρο των εργαζόμενων, με τα στοιχεία που παραθέτει η ΠΟΕΔΗΝ νοσούν 48 υγειονομικοί υπάλληλοι, ενώ 300 έχουν τεθεί σε καραντίνα.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



