Ξέμειναν από νοσηλευτές τα Κέντρα Υγείας - Νέα μείωση καταγράφει έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ
Η μεγαλύτερη μείωση παρατηρήθηκε στην Πελοπόννησο και το Νότιο Αιγαίο, 6,5% και 5,0% αντίστοιχα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μπορεί τα Κέντρα Υγείας να απέκτησαν μηχανήματα με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης, ξέμειναν όμως όπως φαίνεται από νοσηλευτές.
Παρά τα όσα διατείνεται ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ότι το ΕΣΥ σήμερα διαθέτει το περισσότερο προσωπικό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, η ΕΛΣΤΑΤ στην τελευταία της καταγραφή δείχνει μείωση στο νοσηλευτικό προσωπικό.
Ειδικότερα με βάση τις συγκρίσεις των στοιχείων που έχει κάνει ο φορέας, ναι μεν το ιατρικό προσωπικό αυξήθηκε στα κέντρα υγείας της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, αλλά το νοσηλευτικό προσωπικό μειώθηκε κατά 1%.
Με βάση τις επίσημες καταγραφές, οι νοσηλευτές από 4.906 που ήταν το 2024 μειώθηκαν σε 4.856. Η μεγαλύτερη μείωση παρατηρήθηκε στην Πελοπόννησο και το Νότιο Αιγαίο, 6,5% και 5,0% αντίστοιχα.

Αύξηση στα μηχανήματα
Ωστόσο τα Κέντρα Υγείας φαίνεται ότι εξοπλίζονται σε πολλές περιοχές με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, παρατηρήθηκε αύξηση στο σύνολο της χώρας το 2025 σε σχέση με το 2024 κατά 1,9%.
Αξιοσημείωτο είναι πάντως ότι τα Κέντρα Υγείας απομακρυσμένων περιοχών έχουν αποκτήσει σύγχρονο εξοπλισμό, την ώρα όμως που δεν υπάρχει και το εξειδικευμένο προσωπικό για να τα λειτουργήσει.
Οι γιατροί στα Κέντρα Υγείας
Όμως αύξηση καταγράφεται στους γιατρούς των Κέντρων Υγείας, χωρίς όμως να είναι σαφές εάν πρόκειται για μόνιμους ή όχι.
Όπως τονίζει η ΕΛΣΤΑΤ, ο αριθμός του ιατρικού προσωπικού που απασχολείται στα Κέντρα Υγείας παρουσίασε αύξηση κατά 3,1% το 2025 σε σχέση με το 2024, στο σύνολο της χώρας. Αύξηση παρατηρείται το 2025 σε σχέση με το 2024 στις Περιφέρειες: Βόρειο Αιγαίο κατά 10,2% και Ήπειρος 6,7%, αντίστοιχα.
Αντίθετα, το 2025 σε σχέση με το 2024 παρατηρήθηκε μείωση στις περιφέρειες Δυτικής Μακεδονίας κατά 2,9% και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κατά 1,6%.
Να σημειωθεί ότι ενώ η κυβέρνηση είχε εξαγγείλει την 24ωρη λειτουργία των Κέντρων Υγείας στην Αττική προκειμένου να αποσυμφορηθούν τα νοσοκομεία από τα ήπια περιστατικά, τελικώς λόγω έλλειψης προσωπικού ελάχιστα εφημερεύουν μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού.

Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
«Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



