Επίσκεψη Μητσοτάκη στον «Ευαγγελισμό» - Ενημερώθηκε για το βραχιολάκι στο ΤΕΠ
Ο πρωθυπουργός μίλησε με ασθενείς και νοσηλευτές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ευαγγελισμός» βρέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, λίγο ώρα μετά την επίσκεψή του στο Υπουργείο Υγείας, προκειμένου να ενημερωθεί από τον διοικητή, Τάσο Γρηγορόπουλο, για την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης ιχνηλάτησης περιστατικών στο ΤΕΠ.
Ο πρωθυπουργός συζήτησε με εργαζόμενους και ασθενείς, ώστε να ενημερωθεί για τα στάδια που ακολουθεί κάθε πολίτης. Από την έκδοση του ατομικού εισιτηρίου στο γραφείο κίνησης ασθενών έως το γραφείο διαλογής, όπου κάθε περιστατικό κατατάσσεται σε μια από τις πέντε κατηγορίες σοβαρότητας και στη συνέχεια παραπέμπεται στον κατάλληλο γιατρό, με ανάλογη προτεραιότητα.
Οι στάσεις και οι εξετάσεις καταχωρίζονται στο χάρτινο tracker που λαμβάνει ο ασθενής στο γραφείο κίνησης, με αποτέλεσμα οι γιατροί και οι νοσηλευτές να έχουν απρόσκοπτα την πλήρη εικόνα της κατάστασής του, των ιατρικών πράξεων που έχουν εγκριθεί και της φαρμακευτικής αγωγής που χορηγείται.
Επιπλέον, η χαρτογράφηση επιτρέπει τη μείωση του χρόνου αναμονής για κάθε ασθενή και τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες, μέσω της άντλησης πραγματικών δεδομένων στο πεδίο.
Τέλος, το σύστημα ιχνηλάτησης είναι προγραμματισμένο να επεκταθεί σε άλλα 14 νοσοκομεία έως τα μέσα Ιουλίου, αλλά και σε 100 έως τον Ιανουάριο του 2026.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




