Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα»: Ασθενής έπιασε φωτιά μέσα στο χειρουργείο - Διατάχθηκε ΕΔΕ, η ανάρτηση Γεωργιάδη
Πώς συνέβη το γεγονός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (24/4) στο Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα», όταν κατά τη διάρκεια χειρουργείου για καρκίνο, η ασθενής πήρε φωτιά.
Πιο συγκεκριμένα, 60χρονη γυναίκα υπέστη 2ου βαθμού εγκαύματα στο σώμα, ενώ πλέον, νοσηλεύεται στο ίδιο νοσοκομείο, ενώ την έχει αναλάβει πλαστικός χειρουργός. Για το περιστατικό διατάχθηκε ΕΔΕ.
Η ανάρτηση Γεωργιάδη
Για το θέμα πήρε θέση ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος με ανάρτησή του στα social media ανέφερε πως θα ξεκινήσει άμεσα η διενέργεια ΕΔΕ, με την παρουσία ειδικού εμπειρογνώμονα.
Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης έγραψε σχετικά στο Χ: «Για το απαράδεκτο ατύχημα με την ασθενή που υπέστη έγκαυμα στο Νοσοκομείο Αλεξάνδρα έδωσα εντολή για την άμεση διενέργεια ΕΔΕ, με την παρουσία ειδικού εμπειρογνώμονα. Εύχομαι περαστικά στην ασθενή, της ζητώ συγγνώμη και δεσμεύομαι ότι θα διαλευκανθεί το περιστατικό και θα τιμωρηθεί ο υπεύθυνος».
Για το απαράδεκτο ατύχημα με την ασθενή που υπέστη έγκαυμα στο Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» έδωσα εντολή για την άμεση διενέργεια ΕΔΕ, με την παρουσία ειδικού εμπειρογνώμονα. Εύχομαι περαστικά στην ασθενή, της ζητώ συγγνώμη και δεσμεύομαι ότι θα διαλευκανθεί το περιστατικό και θα…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) April 25, 2025
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



