Ενότητες στο άρθρο: 📌 Ο ασθενής πέθανε από σηψαιμία
Κόρινθος: Χειρουργός ξέχασε εργαλείο μέσα σε ασθενή - Πέθανε από σηψαιμία
Ο χειρούργος έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα, ενώ διετάχθη ΕΔΕ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σοκαριστικό περιστατικό έλαβε χώρα στην Κόρινθο, έναν 60χρονο να πεθαίνει αφού χειρουργός ξέχασε μέσα του ιατρικό εργαλείο, κατά τη διάρκεια εγχείρησης στην οποία υπεβλήθη.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το τοπικό μέσο loutrakiblog.gr, ο ασθενής χειρουργήθηκε πριν από περίπου δύο μήνες στην χολή του, στο νοσοκομείο Κορίνθου.
Ο ασθενής πέθανε από σηψαιμία
Ο 60χρονος παρουσίασε υψηλό πυρετό μετά από λίγες μέρες και τελικά πέθανε από σηψαιμία. Διενεργήθηκε νεκροψία-νεκροτομή κατά την οποία βρέθηκε μέσα στο σώμα του ένα μικρό χειρουργικό εργαλείο.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι οικείοι του εκλιπόντα, κινήθηκαν δικαστικά και διατάχθηκε ΕΔΕ, ενώ ο χειρουργός έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



