Ικανοποίηση ΙΣΑ για συμμετοχή εκπροσώπων των ιατρικών Συλλόγων, στα ΔΣ των Νοσοκομείων του ΕΣΥ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ικανοποίησή του, εκφράζει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ), για την υλοποίηση του αιτήματος που είχε υποβάλει ο πρόεδρος του, Γιώργος Πατούλης, αναφορικά με τη συμμετοχή εκπροσώπων του, στα ΔΣ των Δημοσίων Νοσοκομείων.
Ειδικότερα, ορίζεται ότι τα νοσοκομεία διοικούνται από ενιαίο συλλογικό όργανο Διοίκησης, στη σύνθεση του οποίου συμμετέχει υποχρεωτικά ένας εκπρόσωπος του ιατρικού συλλόγου, στη χωρική αρμοδιότητα του οποίου εδρεύει η οργανική μονάδα έδρας, ο οποίος ορίζεται μαζί με τον αναπληρωτή του με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου.
"Οι Ιατρικοί Σύλλογοι θα μπορούν πλέον να έχουν λόγο για τα σημαντικά ζητήματα των νοσοκομειακών ιατρών του ΕΣΥ, την επίλυση των προβλημάτων τους, την ορθή ιατρική πρακτική και την προστασία της δημόσιας υγείας", τόνισε ο κ. Πατούλης.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




